Κατηγορίες άρθρων

 Πώς ο ων γίνεται απών!

Αρχική σελίδα
Εξωτ. πολιτική/ Διπλωματία
Εθνικά θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Εκδηλώσεις
Οπτικοακουστικό
υλικό
Δελτία
Ενημέρωσης
Ιστολόγιο
Αντίβαρου
ʼγρα γραπτών
Πρόσφατα κείμενα
Με χρονολογική σειρά.
Δελτίο ενημέρωσης!
Εγγραφή Διαγραφή
Συγγραφείς

Αθανάσιος Γιουσμάς
ʼθως Γ. Τσούτσος
ʼκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Οι απόψεις σας είναι ευπρόσδεκτες!
 

 


Πώς ο ων γίνεται απών!

Κρίτων Σαλπιγκτής

Μακεδονία 30.11.2007


Η πρώην υπουργός και παταγωδώς μη επανεκλεγείσα κ. Μαριέττα Γιαννάκου σε πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξή της, για να αποδοκιμάσει την απόσυρση του διαβόητου σχολικού βιβλίου της κ. Ρεπούση, εκστόμισε κάτι επιεικώς απαράδεκτο: ότι «βιβλία καίγονταν και αποσύρονταν στην εποχή του χιτλερισμού»! Mε αμέτρητη πολιτική ελαφρότητα πρόσβαλε βάναυσα τον ελληνικό λαό, χρεώνοντάς του αδίκως και καθολικώς την αυτόχρημα φρικαλέα αντίληψη των χρυσαυγιτών και κάτι άλλων ακροδεξιών «μπουμπουκιών», περί της ρίψεως στην πυρά κάθε μη αρεστού βιβλίου. Ενώ αντιθέτως ο λαός ικανοποιήθηκε με την τεκμηριωμένη  κυβερνητική απόφασή του διαδόχου της απλώς να το απορρίψει (όταν δεν διορθώθηκαν τα «λάθη» του) από την διδακτέα ύλη που φτάνει στα Ελληνόπουλα. Ενέργεια η οποία ουδόλως εμποδίζει το διαφημισμένο, όσο κανένα εσχάτως, πόνημα της κ. Ρεπούση να κυκλοφορήσει ελευθέρως στο εμπόριο. Με τις ειλικρινείς ευχές μας να το συνοδεύουν, ώστε να είναι καλοτάξιδο το αράδιασμά του στα ράφια τουρκικών και ελληνικών βιβλιοπωλείων. Ακόμα και για να διδαχθεί στα τουρκικά σχολεία, εάν κάτι τέτοιο προταθεί επαξίως στη συγγραφέα και εάν βεβαίως η ίδια το επιθυμεί.

Θα είναι αδικία όμως να πληρώσει την νύφη μόνο το βιβλίο της κ. Ρεπούση. Το αντεθνικό πνεύμα έχει ποτίσει ήδη κι άλλα σχολικά βιβλία. Πάντοτε με το τέχνασμα του πλήρως αντικειμενικού και τάχατες αμερόληπτου πνεύματος, πυρπολούνται –σε επίπεδο «αντάρτικου» ακόμα- οι σταθερές της πολύτιμης εθνικής συνοχής. Ένα-ένα φυτεύονται τα ζιζάνια στο μυαλό των Ελληνόπουλων από την τρυφερή ηλικία τους. Πολύτιμες επί του θέματος οι επισημάνσεις του δασκάλου του Κιλκίς Δημήτρη Νατσιού. Μαζί και μερικές δικές μου.

Στο βιβλίο της Γλώσσας της Στ’ Δημοτικού (α’ τεύχος, σελ. 90) μνημονεύονται οι θρησκείες του κόσμου. Με σειρά αναφοράς ούτε αλφαβητική, ούτε –ούτως ειπείν- εθνική. Τυχαία. Εν πλαισίω. Με πρώτη εξ αυτών τον Ιουδαϊσμό. Επάνω αριστερά. Με τις θρησκείες του Ισλάμ, του Ινδουισμού και του Σεχισμού στις άλλες τρεις περίοπτες γωνίες. Και με «θαμμένο», στα έσω του πλαισίου, τον Χριστιανισμό. Για λόγους φιλοξενίας πιθανόν. Διότι στην χώρα του Ξένιου Διός ο φιλοξενούμενος κοιμάται στο κρεβάτι μας κι εμείς την βγάζουμε στρωματσάδα. Με ευπρεπή την παρουσίαση κάθε θρησκείας. Πλην του Χριστιανισμού. Για τον οποίο αναγράφεται απρεπώς ότι «οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ ήταν ο υιός του Θεού». Ήταν. Όχι είναι. Σε χρόνο παρατατικό. Ώστε εις την καθ’ ημάς θρησκεία «ο ων, ο ην και ο ερχόμενος» να διδάσκεται ως παρελθόν. Όταν για τις άλλες θρησκείες, ορθώς για το πιστεύω τους, χρησιμοποιείται  ο ενεστώς. Πολύ ρατσισμός, βρε παιδιά! Εσείς δεν είσαστε που πουλάτε το «όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι»; Ή κάνω λάθος;

 

Δημοσιεύτηκε στη «Μακεδονία», στις 30.11.2007

http://www.antibaro.gr