Κατηγορίες άρθρων

 Το πραξικόπημα στην ελληνική εκπαίδευση

Αρχική σελίδα
Εξωτ. πολιτική/ Διπλωματία
Εθνικά θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Εκδηλώσεις
Οπτικοακουστικό
υλικό
Δελτία
Ενημέρωσης
Ιστολόγιο
Αντίβαρου
ʼγρα γραπτών
Πρόσφατα κείμενα
Με χρονολογική σειρά.
Δελτίο ενημέρωσης!
Εγγραφή Διαγραφή
Συγγραφείς

Αθανάσιος Γιουσμάς
ʼθως Γ. Τσούτσος
ʼκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Οι απόψεις σας είναι ευπρόσδεκτες!
 

 


Το πραξικόπημα στην ελληνική εκπαίδευση

Κωνσταντίνος Ρωμανός
Αν. Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Αντίβαρο, Ιούλιος 2007



Όπως ήταν προβλεπόμενο, ούτε η συγγραφέας κ. Ρεπούση του βιβλίου Ιστορίας ΣΤ\' Δημοτικού ούτε η υπουργός Παιδείας κ. Γιαννάκου προτίθενται να αποσύρουν ή να «διορθώσουν» το εν λόγω βιβλίο.
Υπερασπίζονται με αποφασιστικότητα τον ασθενέστερο κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των νέων βιβλίων αφελληνισμού και αποεθνοποίησης της σχολικής παιδείας της Ελλάδος (δες άρθρο μου στο «Παρόν» 22/4/07 * ) προς την κατεύθυνση της μετατροπής του ελληνικού εθνικού κράτους σε «πολυπολιτισμικό» ουδετεροεθνές κρατικό μόρφωμα. Η αλλαγή της δημογραφικής σύνθεσης διά της ενθαρρύνσεως της μαφιόζικης λαθρομετανάστευσης αποτελεί την πραγματική βάση πάνω στην οποία εδραιώνεται η μετάλλαξη του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος σε όλο του το εύρος. Όσο η προσοχή παραμένει επικεντρωμένη στο ένα βιβλίο -επειδή δεν αποσύρεται- τόσο διαφεύγουν της προσοχής τα λοιπά σχολικά βιβλία που έχουν ήδη εισαχθεί και εκείνα που προσεχώς θα εισαχθούν στα ελληνικά σχολεία (120 μαθητικά εγχειρίδια, μαζί με τα λυσάρια, βιβλία εργασιών, βιβλία δασκάλων σύνολο 500 βιβλία!).

Μια ανεξάρτητη έρευνα περιεχομένων των νέων σχολικών βιβλίων που ήδη υπάρχουν
(περίπου το ήμισυ του συνολικού προβλεπόμενου αριθμού) θα έδειχνε, όπως ήδη διαφαίνεται
από δημοσιευμένες δειγματοληπτικές έρευνες, την έκταση και το βάθος του πραξικοπήματος κατά της
συνταγματικής επιταγής της εθνικής συνείδησης και των αναλυτικών προγραμμάτων του υπουργείου
Παιδείας που διέπουν κατά τον νόμο την υλοποίηση του Συντάγματος στα σχολικά εγχειρίδια.
Εάν η έρευνα μπορούσε να επεκταθεί και στα πανεπιστημιακά συγγράμματα, ιδιαίτερα σ\' αυτά των
καθηγητών στα παιδαγωγικά τμήματα των πανεπιστημίων (οι οποίοι σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς
της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συγγράφουν τόσο θεωρητικές μελέτες για
τη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων όσο τα ίδια τα σχολικά εγχειρίδια συνάμα εκπαιδεύουν
τους μελλοντικούς δασκάλους για τα σχολεία, επιβλέπουν διδακτορικές εργασίες και εκλέγουν
τους νέους καθηγητές), θα είχαμε μια πιο ολοκληρωμένη και δυστυχώς ακόμα πιο τραγική εικόνα:
Θα βιώναμε, άναυδοι, μια πρωτοφανή αποδόμηση έθνους και Ελληνισμού σε όλα τα επίπεδα
και σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Όχι ότι όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές είναι ανθέλληνες,
ούτε όλα τα θεωρητικά συγγράμματα ανθελληνικά. Όμως ότι η ανθελληνική κατεύθυνση στην παιδεία
τείνει να γίνει η κυρίαρχη κατεύθυνση.

Η ιστορία, η θρησκεία, η λογοτεχνία, η παράδοση του ελληνισμού «αποδομούνται». Η ιστορική
συνέχεια του ελληνισμού αμφισβητείται. Ο πολυπολιτισμός προωθείται προς την κατεύθυνση του
«πολιτικού πολυπολιτισμού», που θα αντικαταστήσει θεσμικά, το ελληνικό έθνος. Ενώ τα ευρωπαϊκά κράτη
αναστοχάζονται την εθνική τους ταυτότητα, μόνη η Ελλάδα ως πιλοτικό πείραμα «διεθνοποιείται».
Μόνη η αντίσταση του ελληνικού λαού και έθνους μπορεί να ματαιώσει τη δρομολογημένη εξέλιξη.


3-6-07 TO ΠΑΡΟΝ www.paron.gr





Αυτό το κείμενο είναι γραμμένο σε μονοτονικό. Διαβάστε την πολυτονική του έκδοση.

http://www.antibaro.gr