Συγγραφείς |
Αθανάσιος Γιουσμάς
ʼθως Γ. Τσούτσος
ʼκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar
|
|
|
|
Το άρθρο της κ. Πελώνη στα
Νέα 19/1/2007
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18743&m=P24&aa=1
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ «ΜΥΘΟΙ»
Σχολικά εγχειρίδια στην πυρά!
Η σχολική Ιστορία έχει μια πικρή ιστορία
παρεμβάσεων και διαμάχης που μετρά «καταραμένα» βιβλία. Η πολεμική
εναντίον της υπονομεύει τον ουσιαστικό διάλογο, λένε οι ειδικοί, με
αφορμή τις ενστάσεις της Εκκλησίας - και όχι μόνο - για τα νέα
εγχειρίδια
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ ΠΕΛΩΝΗ
Μετά την παγκοσμιοποίηση, ο νέος κίνδυνος που βλέπει ο κ.
Χριστόδουλος για την Ορθοδοξία είναι τα νέα σχολικά εγχειρίδια
Θρησκευτικών και Ιστορίας. Για τα πρώτα μάλιστα, σε επιστολή της
Ιεράς Συνόδου προς την υπουργό Παιδείας γίνεται λόγος για «αποδόμηση
της Ορθόδοξης χριστιανικής διδασκαλίας» και για προσπάθεια «απο-ορθοδοξοποίησης».
Η Εκκλησία έχει ήδη διαμαρτυρηθεί από τον Σεπτέμβριο για τα νέα
σχολικά εγχειρίδια. Αλλά δεν είναι η μόνη. Για το νέο βιβλίο
Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού (επιστημονική υπεύθυνη της συγγραφής
είναι η Μαρία Ρεπούση), για παράδειγμα, έχουν διαμαρτυρηθεί από τον
Δήμο Γραβιάς - επειδή υποστηρίζει ότι δεν αναφέρεται η μάχη της
Γραβιάς - μέχρι τους κ.κ. Στέλιο Παπαθεμελή και Γιώργο Καρατζαφέρη.
Πριν από λίγες ημέρες μάλιστα προσωπικότητες - ανάμεσά τους και ο
πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Χρήστος Σαρτζετάκης - ζητούν την
απόσυρση του βιβλίου. Ενώ δέκα βουλευτές της Ν.Δ. κατέθεσαν
επερώτηση στη Βουλή.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά. Το 2002, με αφορμή το βιβλίο
Ιστορίας της Γ' Λυκείου του Γιώργου Κόκκινου, διαμαρτυρίες έφθαναν
στο υπουργείο ακόμη και για ζητήματα του τύπου «για τη σφαγή στο
τάδε χωριό αφιερώνει τρεις αράδες, ενώ για τη σφαγή στο δείνα χωριό
αφιερώνει εννέα». Ανεξάρτητα από την ποιότητα του κάθε βιβλίου,
είναι φανερό ότι το μάθημα της Ιστορίας αποτελεί πεδίο πολιτικής
διαμάχης. Παλιό αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το βιβλίο των
Θεοδωρίδη - Λαζάρου. Από τις συνεχείς παρεμβάσεις, στο αρχικό βιβλίο
του κ. Θεοδωρίδη, δεν είχε μείνει τίποτε άλλο παρά η... υπογραφή του.
«Τα σχολικά βιβλία Ιστορίας αποτελούσαν πάντοτε πεδίο
άσκησης του κρατικού ιδεολογικού φρονηματισμού. Τα τελευταία χρόνια
άρχισε κάπως να ραγίζει η πρακτική αυτή επειδή η Ε.Ε.,
χρηματοδοτώντας την επιχείρηση σχολικά βιβλία, απαιτούσε μεγαλύτερη
διαφάνεια στην ανάθεσή τους. Το πλαίσιο όμως παραμένει ασφυκτικό:
κρατικό μονοπώλιο των βιβλίων και προσδιορισμός τού τι θα διδαχθεί
από το αναλυτικό πρόγραμμα», λέει στα «ΝΕΑ» ο Αντώνης Λιάκος,
καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«Τον τελευταίο καιρό τα νέα σχολικά βιβλία βρίσκονται στο
πολιτικό προσκήνιο και στη δίνη της αντιπαράθεσης. Ιδιαίτερα αυτά
που έχουν κάτι καινούριο να πουν σε σχέση με τα προηγούμενα, πριν
δοκιμασθούν στα σχολεία, γίνονται αντικείμενο μιας πολεμικής που
επιχειρεί να προδιαγράψει τη διαδρομή τους στην εκπαιδευτική
διαδικασία, στερώντας τα έτσι από ουσιαστικές και γόνιμες κριτικές
παρεμβάσεις», επισημαίνει η επίκουρη καθηγήτρια Διδακτικής της
Ιστορίας στο ΑΠΘ Μαρία Ρεπούση.
«Η ίδια χορωδία που έψαλλε στις λαοσυνάξεις για τις
ταυτότητες»
Για τις επανειλημμένες αντιδράσεις της Εκκλησίας, ο Μάριος
Μπέγζος, καθηγητής Φιλοσοφίας των Θρησκειών στο Πανεπιστήμιο
Αθηνών, υποστηρίζει ότι «η Εκκλησία νομιμοποιείται να έχει άποψη
μόνο ως προς το δογματικό περιεχόμενο ενός βιβλίου». Από 'κει κι
έπειτα, «είναι σαν οποιοσδήποτε άλλος δημόσιος ή ιδιωτικός φορέας να
διαμαρτύρεται. Δεν παρέχεται κάτι προνομιακό ως προς τα Θρησκευτικά,
πολύ περισσότερο για τα υπόλοιπα. Τα βιβλία αυτά δεν ανήκουν σε
κανέναν φορέα».
«Η πολεμική αυτή, υπονομεύει τον ουσιαστικό παιδαγωγικό διάλογο,
αφού δεν αφορά τα ίδια τα βιβλία, αλλά πολιτικές σχέσεις», σχολιάζει
η Μαρία Ρεπούση, επιστημονική υπεύθυνη για τη συγγραφή του
βιβλίου Ιστορίας της Στ' Δημοτικού που έχει δεχθεί σφοδρές επιθέσεις:
«Η ποιότητα της Εκπαίδευσης δεν τους αφορά. Δεν τους ενδιαφέρει αν
τα παιδιά που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία έχουν σε μερικές
περιπτώσεις για 20 και 25 χρόνια τα ίδια βιβλία. Δεν ενδιαφέρονται
να δουν τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Δεν τους αφορά αν η
συγγραφή των σχολικών βιβλίων έχει κι αυτή την επιστημοσύνη της,
υπακούει σε μεθοδολογικούς κανόνες που ανανεώνονται με βάση
ερευνητικά δεδομένα. Όχι, αυτό που κυρίως κοιτάζουν, στην Ιστορία
για παράδειγμα, είναι τι ιστορείται για τους ίδιους ή για τα "θέματά"
τους, αν δικαιώνεται η δική τους ύπαρξη και σε πόσες σελίδες.
Αναρωτιέμαι αν επιθυμούν καν να μάθουν Ιστορία τα παιδιά. Κάποιοι
δεν παραδέχονται καν την Ιστορία των ιστορικών, δεν θέλουν να
στηρίζεται σ' αυτήν η σχολική Ιστορία. Δεν θέλουν ίσως να έχουν
σκέψη και κρίση οι αυριανοί πολίτες· μόνον πίστη εθνική και
θρησκευτική».
Ο Αντώνης Λιάκος γίνεται ακόμη πιο σαφής, επισημαίνοντας ότι
«οι διαμαρτυρίες του εσμού των αλευρομαγείρων και λοιπών άσχετων,
περιλαμβανομένου ενός γραφικού πλέον πρώην προέδρου και της γνωστής
"μάστιγας του Θεού", δεν θα πρέπει να μας παραξενεύουν. Είναι η ίδια
χορωδία που έψαλλε στα Ίμια, στις λαοσυνάξεις για τις ταυτότητες,
εναντίον των μεταναστών και σε κάθε άλλη ευκαιρία όπου κινδυνεύει η
φυλή. Ελπίζω ότι η κ. υπουργός δεν θα επαναλάβει το λάθος τού
προκατόχου της, που κατήργησε το σχολικό εγχειρίδιο της Γ' Λυκείου
από την Κίνα, ώστε να ανατεθεί τώρα, χωρίς διαγωνισμό, σε δύο
επιφανείς ιστορικούς της νεοδημοκρατικής εμπιστοσύνης».
«Αποδραματοποίηση τώρα»
|
«Με κανένα τρόπο δεν
μπορούμε να δεχτούμε να μετατραπεί η σχολική ιστοριογραφία
σε εθνική μυθολογία», λέει ο ιστορικός Βασίλης
Παναγιωτόπουλος |
«Το ζήτημα δεν είναι ιστορικό», λέει ο ιστορικός Βασίλης
Παναγιωτόπουλος, ομότιμος διευθυντής ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος
Ερευνών. ʼλλωστε «δεν μπορούν να περάσουν όλες οι κατακτήσεις της
ιστορικής επιστήμης σε ένα βιβλίο». «Δεχόμαστε να μην είναι πλήρης η
εικόνα της παιδικής ιστοριογραφίας - γιατί περί αυτού πρόκειται -
αλλά με κανένα τρόπο δεν μπορούμε να δεχτούμε να μετατραπεί η
σχολική ιστοριογραφία σε εθνική μυθολογία», συνεχίζει. «Η συζήτηση
για το βιβλίο της ιστορίας της Στ΄Δημοτικού δεν είναι συζήτηση για
την Ιστορία, είναι συζήτηση για την ιδεολογία του σχολείου. Και ίσως
αυτός είναι ο μόνος λόγος που δικαιολογεί την ανάμιξη στη συζήτηση
αυτή των όποιων πολιτών νομίζουν ότι τους αφορά. Μπορούμε, όμως, να
δεχτούμε σήμερα μια συζήτηση αντιπαράθεσης μεταξύ μαθητών-πολιτών
που προτείνει το σχολικό πρόγραμμα στο σύνολό του και
μαθητών-στρατιωτών που προτείνουν οι επικριτές του συγκεκριμένου
βιβλίου;», αναρωτιέται. Και καταλήγει: «Το παιδαγωγικό έργο έχει την
αυτονομία του και το σχολικό βιβλίο έχει τη δική του λογική. Ιστορία,
ιδεώδη της εκπαίδευσης και παιδαγωγική μέθοδος δεν πρέπει να
αναμειχθούν σε μια άγονη συζήτηση. Χρειάζεται αποδραματοποίηση».
ΤΑ ΝΕΑ , 19/01/2007 , Σελ.: P24
Κωδικός άρθρου: A18743P241
ID: 553941
Απαντήσεις
(δημοσιεύθηκε με περικοπές στις 23/1/2007)
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18746&m=N18&aa=2
19 Ιανουαρίου 2007Κύριε Διευθυντά,
Στο φύλλο της 19ης Ιανουαρίου η κ.
Αριστοτελία Πελώνη αναφέρθηκε έμμεσα στην πρωτοβουλία που έλαβα
μέσα από το ηλεκτρονικό περιοδικό Αντίβαρο (www.antibaro.gr
) για συλλογή υπογραφών για την απόσυρση του νέου βιβλίου
Ιστορίας της έκτης Δημοτικού. Λαμβάνω την τιμή να μεταφέρω στην
εφημερίδα σας ορισμένες ενστάσεις μου.
1ον. Είναι τουλάχιστον ασυνήθιστο για τα
δημοσιογραφικά δεδομένα να καταδικάζεται μία ενέργεια, χωρίς καν
να γίνεται αναφορά σ αυτήν! Πρωτάκουστο! Η κ. Πελώνη προχωρά
όμως και παραπέρα. Πλαισιώνει το άρθρο της με εκτεταμένα σχόλια
τεσσάρων καθηγητών, όλοι εκ των οποίων επιτίθενται με το δικό
τους τρόπο σε όλους εμάς που αντιδρούμε. Δίχως ούτε μία λέξη για
το τι ισχυρίζεται η άλλη πλευρά! Ούτε καν το όνομα ή τη
διεύθυνση του ηλεκτρονικού περιοδικού (Αντίβαρο) που συνέγραψε
την εν λόγω επιστολή! Αυτή είναι η δεοντολογία που διδάσκει με
το παράδειγμά σας η εφημερίδα στους νεότερους δημοσιογράφους;
2ον. Είναι εξαιρετικά βολική η ελιτίστικη
απαξίωση όσων αντιδρούν [απόσπασμα του καθηγητή Αντώνη Λιάκου
από το ίδιο άρθρο: «οι διαμαρτυρίες του εσμού των
αλευρομαγείρων και λοιπών άσχετων, περιλαμβανομένου ενός
γραφικού πλέον πρώην προέδρου» (σσ. εννοεί τον κ. Χρήστο
Σαρτζετάκη που συνυπέγραψε)] με λόγια που όχι μόνο δεν αρμόζουν
σε καθηγητή πανεπιστημίου, αλλά μάλλον είναι «καφενειακού»
επιπέδου. Και σαφώς δένει άψογα με τη συνταγή της πλήρης
αποσιώπησης των επισημάνσεων των αντιδρώντων. Είναι εξωφρενικός
αυτού του είδους ο δημόσιος λόγος από πανεπιστημιακό δάσκαλο.
Λυπάμαι ειλικρινά. 3ον.
Μεταφέρεται στο ίδιο άρθρο η άποψη της συγγραφέως του βιβλίου κ.
Ρεπούση ότι «κάποιοι δεν παραδέχονται καν την Ιστορία των
ιστορικών, δεν θέλουν να στηρίζεται σ' αυτήν η σχολική Ιστορία».
Και ρωτώ: περιγράφει η «Ιστορία των ιστορικών» τη
Μικρασιατική Καταστροφή ως εξής: «στις 27 Αυγούστου του 1922
ο τουρκικός στρατός μπαίνει στη Σμύρνη. Χιλιάδες Έλληνες
συνωστίζονται στο λιμάνι, προσπαθώντας να μπουν στα πλοία»;
Διότι αυτό γράφει η κ. Ρεπούση στο βιβλίο της, που διδάσκεται
ήδη στα σχολεία σήμερα! Περιγράφει η «Ιστορία των ιστορικών»
τον Μουσταφά Κεμάλ ως «ηγέτη του απελευθερωτικού αγώνα των
Τούρκων»; (από ποιους άραγε;) Έχει κατασταλλάξει στο ότι
εκτός των «ιδιωτών εισπρακτόρων φόρων» κατά τα άλλα οι
Οθωμανοί διοικητές επί τέσσερις αιώνες δεν προέβησαν σε κανένα
μα κανένα αδίκημα; (ώστε, πχ ο όρος «γενίτσαρος» να μην
είναι αξιομνημόνευτος και να περάσει στη λήθη;). Η Γραβιά, το
Σούλι, το Ζάλογγο κλπ είναι επίσης ανάξια αναφοράς; Η ημερομηνία
25 Μαρτίου το ίδιο; Όπως και το σύνθημα των αγωνιστών «υπέρ
πίστεως και πατρίδος» με το οποίο ξεκινούσαν οι προκυρήξεις
τους; Η μήπως η «Ιστορία των ιστορικών» αποδίδει
μεγαλύτερη αξία (άρα και έκταση στο εν λόγω βιβλίο) στην εξέλιξη
του κινηματογράφου, του αυτοκινήτου και του ποδοσφαίρου στον 20ο
αιώνα, από τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους και τους Βαλκανικούς
Πολέμους μαζί(!); Ιστορία θέλει να διδάξει τελικά αυτή η «Ιστορία
των ιστορικών» ή κάτι άλλο;
Έλπιζα ότι για μία φορά θα γινόταν αντιπαράθεση επιχειρημάτων με
απαντήσεις στα σημεία που επισημαίνουμε στην επιστολή μας (την
οποία έχουν υπογράψει 2500 άνθρωποι, 65 από τους οποίους
καθηγητές πανεπιστημίου και 160 εκπαιδευτικοί) και όχι επίθεση
στα επαγγέλματα των υπογραφόντων ή απαξίωση με λαικίστικους
όρους του τύπου «άσχετοι», και μάλιστα από τη γραφίδα
πανεπιστημιακών δασκάλων. Δυστυχώς έκανα λάθος...
Με τιμή,
Ανδρέας Σταλίδης
Λονδίνο
(τηλέφωνο xxxxx)
(δημοσιεύθηκε με περικοπές στις 23/1/2007)
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18746&m=N18&aa=2
Κύριοι,
Επιτρέψτε μου να διαμαρτυρηθώ εντόνως για το άρθρο της κ.
Πελώνη,
με τίτλο "Σχολικά εγχειρίδια στην πυρά!" (φύλλο 19ης τρέχοντος),
σχετικώς με την πρωτοβουλία διαμαρτυρίας του ηλεκτρονικού περιοδικού
"Αντίβαρο" για τα νέα, εθνικώς αποχρωματισμένα, σχολικά βιβλία
Ιστορίας. Αντιδεοντολογικώς, όχι μόνον απεκρύβησαν στο άρθρο τα
επιχειρήματα των αντιδρώντων στο εν εξελίξει εθνικό έγκλημα, αλλά
απεκρύβη και αυτή ακόμη η πηγή, όπου μπορεί ο κάθε πολίτης να
πληροφορηθή τις ενστάσεις μας, να μελετήση τα επιχειρήματα των
ειδικών
επιστημόνων, ανασκευάζοντα πλήρως τα φληναφήματα της επιχορηγουμένης
από τα διάφορα CDRSEE και λοιπούς εξωελληνικούς φορείς νεοταξικής
ψευδοϊστορίας, και να διαμορφώση ιδίαν γνώμην.
Επιτρέψτε μου, έτι περεταίρω, να διαμαρτυρηθώ εντόνως για την
φιλοξενία από τις σελίδες της εγκρίτου εφημερίδος σας των σκαιών
ύβρεων του καθηγητού κ. Λιάκου κατά όχι μόνον του οικογενειακού
επωνύμου και του προσώπου του στρατηγού Δ. Αλευρομάγειρου (το ήθος
του
οποίου επεδείχθη εις το πεδίον της μάχης στην σκλαβωμένη Κύπρο και
στους αγώνες υπέρ της Δημοκρατίας) και του πρώην Προέδρου της
Δημοκρατίας κ. Σαρτζετάκη, αλλά και όλων ημών (συμπεριλαμβανομένων
δεκάδων καθηγητών πανεπιστημίων, ιστορικών, εκπαιδευτικών) που
συνυπογράψαμε την έκκληση-διαμαρτυρία του "Αντίβαρου", με ευθύνη για
την Πατρίδα και αγωνία για τα απειλούμενα από τον νεοταξικό
γενιτσαρισμό παιδιά μας. Οι γηπεδικού τύπου ύβρεις, του στυλ "εσμός
αλευρομαγείρων και λοιπών ασχέτων", "γραφικός", "χορωδία",
ενδεικτικές
απωλείας ψυχραιμίας, πανικού και ελλείψεως επιστημονικών
επιχειρημάτων, από το στόμα μάλιστα ενός πανεπιστημιακού, προκαλούν
τουλάχιστον θλίψι...
Για μεν λοιπόν τις ύβρεις του κ. Λιάκου, επιφυλλασσόμεθα
παντός
νομίμου δικαιώματός μας.
Για δε την παγκόσμια επιχείρησι εθνομηδενισμού, πολτοποιήσεως
και
υποδουλώσεως των λαών της ανθρωπότητος, αυτή βρίσκει γενναία
αντίστασι από την πολυαίωνη και βαθύρριζη Ελληνική Ιστορία και
παράδοσι, από τους άξιους Έλληνες καθηγητές και δασκάλους και την
γενναία καρδιά των απλών Ελληνίδων "νοικοκυρών" (όπως περιφρονητικά
τίς απεκάλεσε η υπεύθυνη της παραϊστορίας του CDRSEE κ. Κουλούρη),
τις
μανάδες που δεν είναι διατεθειμένες να παραδώσουν τα παιδιά τους σε
ένα νέο παιδομάζωμα για να γίνουν γενίτσαροι. Την ίδια αντίστασι που
συναντά η παγκόσμια εξουσία και στο Σηάτλ και στην Γένοβα, στην
Γαλλία
με την απόρριψι του ευρωσυντάγματος των πολυεθνικών εταιριών, στην
μαρτυρική Κύπρο με την απόρριψι του μειοδοτικού σχεδίου Αννάν, στον
Νότιο Λίβανο και στην Βαγδάτη με την αντίστασι ενάντια στον πάνοπλο
ιμπεριαλισμό. Ας είναι λοιπόν γελασμένη η παγκόσμια εξουσία ότι αυτό
που δεν μπορεί να επιτύχει με τα βομβαρδιστικά της, θα τό καταφέρει
με
την πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας. Στα σχέδιά τους απαντούμε: Κάτω
τα
χέρια σας από τα παιδιά μας!
Μετά τιμής,
Φειδίας Ν. Μπουρλάς
Ηλ. Μηχανικός Ε.Μ.Π.
[διεύθυνσις, τηλέφωνο
| |
|