Κατηγορίες

 Ερώτηση Παπαθεμελή στη βουλή

Αρχική σελίδα
Εξωτ. πολιτική/ Διπλωματία
Εθνικά θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Εκδηλώσεις
Οπτικοακουστικό
υλικό
Δελτία
Ενημέρωσης
Ιστολόγιο
Αντίβαρου
ʼγρα γραπτών
Πρόσφατα κείμενα
Με χρονολογική σειρά.
Δελτίο ενημέρωσης!
Εγγραφή Διαγραφή
Συγγραφείς

Αθανάσιος Γιουσμάς
ʼθως Γ. Τσούτσος
ʼκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Οι απόψεις σας είναι ευπρόσδεκτες!
 

 

Η συζήτηση στη βουλή με αφορμή την ερώτηση Παπαθεμελή.

Κρατάμε μία φράση της υπουργού κ. Γιαννάκου σχετικά με το τετράτομμο της Ιστορίας του CDRSEE. Λέει η υπουργός «Το τετράτομο υπηρετεί άλλο σκοπό τον οποίο αντιλαμβάνεστε στην περιοχή μας. Γράφτηκε δηλαδή μ’ έναν συγκεκριμένο στόχο και σκοπό. Δεν είναι το ίδιο concept με αυτό που υπάρχει στο βιβλίο της Ιστορίας. Επομένως σας λέω ότι δεν έχει σταλεί και παρά τη θετική απόφαση του Παιδαγωγικού επανεξετάζεται από εμένα προσωπικά.» Και ρωτάμε εμείς:

Δηλαδή με ποιον στόχο και σκοπό γράφτηκε; Γιατί δεν το λέει ξεκάθαρα; Και εάν όντως γράφτηκε (όπως αφήνει να εννοηθεί η κ. Υπουργός) με ύποπτο σκοπό, γιατί χρηματοδοτείται (ακόμη) από

  • Το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών

  • Το ελληνικό Υπουργείο Μακεδονίας -Θράκης

  • Την Εθνική Τράπεζα

  • Την Ευρωπαική Ένωση

  • (και ένα σωρό άλλους ακόμη φορείς, ελληνικούς και διεθνείς)

 


Ολόκληρη η συζήτηση


Θα συζητηθεί η με αριθμό 228/23-1-2007 επίκαιρη ερώτηση του Ανεξάρτητου Βουλευτή κ. Στυλιανού Παπαθεμελή προς την Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με την απόσυρση του βιβλίου της Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού κ.λπ..

Το περιεχόμενο της επίκαιρης ερώτησης του κυρίου συναδέλφου έχει ως εξής:

«Η διδασκαλία της Ιστορίας έχει διεθνώς πολλές φορές χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο κατασκευής ταυτότητας ή αποδόμησής της. Αυτοί που στοχεύουν να αλώσουν ένα λαό επιχειρούν να ελέγξουν το φαντασιακό και τη συνείδησή του. Μέσο τους η παραχάραξη της ιστορίας του διά του κατακερματισμού της μνήμης του.
Δύο μόνο δείγματα γραφής από το νέο βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Α) Η φρικώδης γενοκτονία του άμαχου άοπλου Ελληνισμού της Σμύρνης το 1922 από τους Τούρκους σφαγείς με την αδρή συναυτουργία των ελλιμενισμένων «συμμάχων» για τα οποία ο τότε εκεί Αμερικανός πρόξενος Χόρτον γράφει «αισθάνθηκα ντροπή γιατί ανήκα στο ανθρώπινο γένος» προσφέρεται στα Ελληνόπουλα με την ακόλουθη απίστευτη διατύπωση: «Στις 27 Αυγούστου του 1922 ο τουρκικός στρατός μπαίνει στη Σμύρνη. Χιλιάδες Έλληνες συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία» (σελ. 100). Δηλαδή η γενοκτονία βαφτίζεται «συνωστισμός».
Β) Το ηρωικό έπος των Ελλήνων κατά του Φασισμού και Ναζισμού στα 1940-41 διδάσκεται στα παιδιά μας μ’ αυτήν την απίθανη διατύπωση: «Οι Έλληνες το 1940-41 απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα από τα ελληνοαλβανικά στρατεύματα» (σελίδα εκατόν εννέα). Δηλαδή η ηρωική αυτοθυσία των παιδιών της Ελλάδας για την απόκρουση των εισβολέων βαφτίζεται «απομάκρυνση».
Εξάλλου το τετράτομο ιστορικό τερατούργημα που εξέδωσε το λεγόμενο «Κέντρο Συμφιλίωσης των Λαών της Βαλκανικής» (CDRSEE), φορέας χρηματοδοτούμενος από τον γνωστό και μη εξαιρετέο κ. Soros διανέμεται στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προφανώς για να εμπεδώσουν καλύτερα το νόημα της ανιστόρητης «ιστορίας».
Ερωτάται η Υπουργός: Σκέπτεται α) να προχωρήσει στην απόσυρση του βιβλίου της ΣΤ΄ Δημοτικού και β) να διακόψει τη διανομή της έκδοσης του CDRSEE στους εκπαιδευτικούς;».


Η Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Γιαννάκου έχει το λόγο.
 

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ (Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Ευχαριστώ πολύ, κυρία Πρόεδρε.
Κύριοι συνάδελφοι, κύριε Παπαθεμελή, όπως γνωρίζετε, τα βιβλία αυτά τα οποία παραγγέλθηκαν το 2003 μπήκαν για πρώτη φορά φέτος στα σχολεία.
Είναι πενήντα έξι βιβλία στο δημοτικό και στο γυμνάσιο, για τα οποία από την αρχή έχουμε δηλώσει ότι θα αξιολογηθούν και υπάρχει και ειδικό πρόγραμμα αξιολόγησης από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Επίσης το βιβλίο της Ιστορίας έχει σταλεί στην Ακαδημία Αθηνών προς αξιολόγηση.
Ποια είναι η διαφορά και η νέα προσέγγιση με τα βιβλία αυτά; Τα βιβλία αυτά είναι μικρότερα, είναι σε σχήμα Α4 και είναι βιβλία που παραπέμπουν σε πηγές. Υπάρχει πράγματι μία δυσκολία για τα παιδιά της ΣΤ΄ δημοτικού ως προς την αναζήτηση των πηγών. Αυτό το κενό, όμως, οφείλει να το καλύψει ο εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει βιβλίο εκπαιδευτικού, ενώ υπάρχει επίσης τετράδιο παιδιού και ένα CD για την Ιστορία της Ε΄ και ΣΤ΄ δημοτικού. Επομένως χρειάζεται άλλος τρόπος εργασίας και προσέγγισης.
Το Υπουργείο εκτιμά ότι ο τρόπος που παρουσιάστηκαν και παραγγέλθηκαν τα νέα βιβλία –μιλάω για τη διαχείριση- είναι σωστός. Από την άλλη πλευρά, όμως, έχουμε αρκετές παρατηρήσεις από πάρα πολλές πλευρές, από την Πανμακεδονική Ένωση μέχρι επιστήμονες και πανεπιστημιακούς, οι οποίοι θεωρούν ότι σε ορισμένα σημεία είτε η κατάσταση δεν περιγράφεται όπως είναι είτε κυρίως περιγράφεται λιτά και τυπικά, χωρίς τα αφηγηματικά στοιχεία που είχαμε συνηθίσει να υπάρχουν μέσα στην ιστορία.
Γι’ αυτό ακριβώς ζήτησα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο να συζητήσει με τη συγγραφέα και προ της αξιολόγησης -η οποία θα γίνει μέσα στην επόμενη χρονιά- ώστε να δούμε πώς μπορούμε να διαχειριστούμε ορισμένα σημεία στα οποία η λιτότητα της έκφρασης απαιτεί ειδική προσέγγιση από τον εκπαιδευτικό. Πολλοί ισχυρίζονται ότι ίσως αυτό δεν εξασφαλίζεται, εφόσον δεν υπάρχει μέσα στο βιβλίο. Και εγώ προσωπικά, επειδή είδα την ιστορία, θα είχα να κάνω συγκεκριμένες επισημάνσεις, κυρίως ως προς τα πραγματολογικά στοιχεία.
Επομένως το βιβλίο αυτήν τη στιγμή αξιολογείται, θ’ αξιολογηθεί και την επόμενη χρονιά. Το Υπουργείο θα καταβάλλει κάθε δυνατότητα που έχει, προκειμένου και στην επόμενη χρονιά να υπάρξουν ορισμένες αλλαγές και διορθώσεις. Δεν νομίζουμε ότι είναι σωστό να αποσυρθεί το βιβλίο της Ιστορίας. Σας θυμίζω ότι στο παρελθόν είχαν αποσυρθεί βιβλία Ιστορίας με κραυγαλέες ανακρίβειες. Εδώ δεν έχουμε κραυγαλέες ανακρίβειες, αλλά έχουμε μια άλλου είδους διαχείριση, που πιθανόν να μην μπορεί να πετύχει και τους στόχους που περιγράψατε εσείς.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας της κυρίας Υπουργού)

Επιτρέψτε μου, κυρία Πρόεδρε, να συνεχίσω, γιατί ρώτησε ο κ. Παπαθεμελής για τους τέσσερις τόμους, οι οποίοι έχουν προσφερθεί για να πάνε στα σχολεία για τους εκπαιδευτικούς. Οι τόμοι αυτοί έχουν χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, από τον Οργανισμό των Ηνωμένων Πολιτειών για τη Διεθνή Ανάπτυξη, από το Υπουργείο Εξωτερικών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, από το Σύμφωνο Σταθερότητας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και από το Ίδρυμα Λεβέντη.
Τα βιβλία αυτά εστάλησαν στο Υπουργείο. Εγώ προσωπικά ζήτησα τη γνώμη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έστειλε μια γνώμη θετική, παρά το γεγονός ότι στο πρακτικό της συζήτησης επισημάνθηκαν ορισμένα σημεία. Εν συνεχεία, ζήτησα τη γνώμη και άλλων προσώπων, ανεξαρτήτων επιστημόνων. Πράγματι στα βιβλία αυτά υπάρχουν δύο βασικές ελλείψεις. Η μία είναι ότι δεν υπάρχει αναφορά στις πηγές, ενώ τα αντίστοιχα βιβλία που διανεμήθηκαν στις γειτονικές χώρες, έχουν αναφορά στις πηγές, το οποίο είναι πάρα πολύ σημαντικό θέμα.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (ʼννα Μπενάκη-Ψαρούδα): Κυρία Υπουργέ, θα σας παρακαλέσω να συντομεύσετε ή να συμπληρώσετε ό,τι θέλετε στη δευτερολογία σας.

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ (Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Εντάξει, κυρία Πρόεδρε.
Το δεύτερο είναι ότι το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και για άλλη βιβλιογραφία.
Θα σας απαντήσω στη συνέχεια συμπληρωματικά, κύριε Παπαθεμελή.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (ʼννα Μπενάκη-Ψαρούδα): Ο κ. Παπαθεμελής έχει το λόγο.

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ-ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ: Κυρία Υπουργέ, λυπάμαι πάρα πολύ, αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα απαντήσατε. Δεν μπορώ να συμμεριστώ, δηλαδή, την τοποθέτησή σας.
Αρχίζω από το βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ δημοτικού. Δεν είναι η λιτότητα της διατύπωσης, η οποία μας βρίσκει αντίθετους. Μας «βρίσκει», τρόπος του λέγειν, βρίσκει αντίθετο ένα μεγάλο μέρος της επιστημονικής κοινότητας, ένα μεγάλο μέρος των σκεπτομένων Ελλήνων, αν θέλετε, όσους έχουν καταπιαστεί με αυτό το βιβλίο. Δεν μπορεί ένα συγκλονιστικό γεγονός που τάραξε την εποχή εκείνη όλη την Ευρώπη και μετέστρεψε εντελώς τις αντιλήψεις και τις πεποιθήσεις για την Ελληνική Επανάσταση, εκείνο το ηρωικό, εκπληκτικό γεγονός για το οποίο έγραψαν δεκάδες ποιητές, ασχολήθηκαν ζωγράφοι κορυφαίοι κ.λπ. –αναφέρομαι στην Έξοδο του Μεσολογγίου- να νοηματοδοτείται Έξοδος του Μεσολογγίου, η κίνηση των πολιορκημένων Ελλήνων για να βγουν από την πολιορκημένη πόλη.
Δεν μπορείτε να διδάξετε στα Ελληνόπουλα αυτό το πράγμα. Δεν μπορείτε να διδάξατε στα Ελληνόπουλα τη μικρασιατική τραγωδία με τον τρόπο που την περιγράφει αυτό το βιβλίο. Αυτό το βιβλίο χαρακτηρίζεται κυρίως από τη βασική ασθένεια της προσέγγισης της ιστορίας, που ορισμένοι σύγχρονοι Έλληνες, κατ’ εξοχήν Έλληνες ιστορικοί, έχουν, δηλαδή την αποεθνοποίηση της ιστορίας, την αποχριστιανοποίηση της ιστορίας. Γι’ αυτό δεν βλέπετε καμία ουσιαστική αναφορά στο ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Επανάσταση του ’21 και γενικά στα σκιρτήματα του ελληνισμού εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Γι’ αυτό βλέπετε εξωραϊσμό της Οθωμανικής Περιόδου, ο οποίος συμπληρώνεται από το τετράτομο τερατούργημα. Γιατί ούτε λίγο ούτε πολύ αν πάτε σ’ εκείνο και ψάξετε να δείτε τι είναι το παιδομάζωμα στη διάρκεια της τουρκοκρατίας, θα εισπράξετε αυτό: «Πρωτότυπη οθωμανική πρακτική για τη στρατολόγηση των ανθρώπων που θα στελέχωναν υπηρεσίες του σουλτάνου κ.λπ.». Εδώ γράφονται τερατώδη πράγματα τα οποία δεν μπορεί να τα ανεχθεί ένας στοιχειωδώς σκεπτόμενος μέσος Έλλην πολίτης.
Έχω την εντύπωση ότι όλο αυτό το πράγμα θα πάει στο Παιδαγωγικό, από το Παιδαγωγικό δεν ξέρω πού θα πάει. Ποιοι έγραψαν το τετράτομο, κυρία Υπουργέ; Τον πρώτο τόμο λέει τον γράφει ένας Ρουμάνος και ένας Τούρκος. Τον δεύτερο τόμο τον γράφει μία Ρουμάνα. Τον τρίτο τον γράφει ένας Βούλγαρος ο οποίος αναφέρεται στα νεότερα γεγονότα.
Κυρία Πρόεδρε, θέλω να καταλήξω στο εξής. Δια της ιστορίας επιχειρούνται και γίνονται πολλά πράγματα στον κόσμο. Και νομίζω ότι στα πλαίσια αυτής της περιβόητης άγριας παγκοσμιοποίησης, η οποία θέλει να εξομοιώσει και να ισοπεδώσει τα πάντα και όπου η έννοια του έθνους-κράτους είναι εχθρική, αυτά τα κείμενα υπηρετούν αυτήν την ιδεολογία και θέλω να πιστεύω ότι η ελληνική κοινωνία δεν διαπνέεται από αυτού του είδους την ιδεολογία.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (ʼννα Μπενάκη Ψαρούδα): Ευχαριστούμε πολύ. Κυρία Υπουργέ, έχετε το λόγο.

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ (Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Κύριε Παπαθεμελή, ακούστε. Η Ιστορία της ΣΤ΄ δημοτικού δεν μπορεί να είναι ούτε πεντακόσιες σελίδες ούτε να αφηγείται τα πάντα. Έχει ελαττώματα το βιβλίο. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Το Υπουργείο έχει όλες τις δυνατότητες, πριν ν’ αξιολογηθεί συνολικά την επόμενη χρονιά, και να στείλει συμπληρωματικά φυλλάδιο και ένθετο το οποίο να βάλει εκεί και ταυτόχρονα να καλέσει τη συγγραφέα για να τροποποιηθούν ορισμένα σημεία.
Αλλά η Ιστορία, κύριε Παπαθεμελή, κυρίως διδάσκεται μέσω του εκπαιδευτικού. Ασφαλώς όλες οι χώρες προσθέτουν στην ιστορία τους, ώστε να διατηρείται η εθνική συνείδηση. Αυτό είναι αλήθεια.

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ-ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ: Εδώ δεν υπάρχει αλήθεια στην Ιστορία.

ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ (Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Ακούστε, κύριε Παπαθεμελή. Σε εκατόν πενήντα σελίδες δεν μπορείτε να γράψετε όλες τις αλήθειες. Το βιβλίο επαναλαμβάνω ότι έχει ελαττώματα. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Αλλά εγώ δεν θα αποσύρω άλλο ένα βιβλίο Ιστορίας. Σας το λέω πολύ καθαρά.
Ως προς το τετράτομο, έχω να σας πω τα εξής. Δεν έχει σταλεί το τετράτομο στους εκπαιδευτικούς. Διότι αυτή ήταν η πρόταση, να σταλεί στους εκπαιδευτικούς. Εδώ έχω την πρόταση της υπηρεσίας μετά την απόφαση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για να απογραφεί από τον Υφυπουργό η αποστολή. Δεν έχει υπογράψει ο Υφυπουργός και δεν έχει σταλεί. Αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο υπό τις προϋποθέσεις να υπάρξουν πηγές και προλογικό σημείωμα και αυτοί που το έγραψαν έχουν ενημερωθεί. Όμως, το τετράτομο δεν έχει καμία σχέση με το βιβλίο της Ιστορίας. Το τετράτομο υπηρετεί άλλο σκοπό τον οποίο αντιλαμβάνεστε στην περιοχή μας. Γράφτηκε δηλαδή μ’ έναν συγκεκριμένο στόχο και σκοπό. Δεν είναι το ίδιο concept με αυτό που υπάρχει στο βιβλίο της Ιστορίας. Επομένως σας λέω ότι δεν έχει σταλεί και παρά τη θετική απόφαση του Παιδαγωγικού επανεξετάζεται από εμένα προσωπικά.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ (ʼννα Μπενάκη-Ψαρούδα): Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ολοκληρώθηκε η συζήτηση των επικαίρων ερωτήσεων.

 

http://www.parliament.gr/ergasies/showfile.asp?file=end070126.txt

 

 

 

http://www.antibaro.gr