Κατηγορίες άρθρων

 Η «Καλλιπάτειρα» και οι σύγχρονοι… Ελλανοδίκες

Αρχική σελίδα
Εξωτ. πολιτική/ Διπλωματία
Εθνικά θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Εκδηλώσεις
Οπτικοακουστικό
υλικό
Δελτία
Ενημέρωσης
Ιστολόγιο
Αντίβαρου
ʼγρα γραπτών
Πρόσφατα κείμενα
Με χρονολογική σειρά.
Δελτίο ενημέρωσης!
Εγγραφή Διαγραφή
Συγγραφείς

Αθανάσιος Γιουσμάς
ʼθως Γ. Τσούτσος
ʼκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Οι απόψεις σας είναι ευπρόσδεκτες!
 

 


Η «Καλλιπάτειρα» και οι σύγχρονοι… Ελλανοδίκες

Δημήτρης Νατσιός
Δάσκαλος-Θεολόγος, Κιλκίς

Αντίβαρο, Μάρτιος 2007


Μια από τις περιβόητες «προίκες» των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004- εκτός από τα χρέη και τα άχρηστα, τα περισσότερα, ολυμπιακά «στολίδια» - είναι και το εκπαιδευτικό σχολικό πρόγραμμα με την κωδική ονομασία «Καλλιπάτειρα». (Η Καλλιπάτειρα ήταν κόρη του Ολυμπιονίκη Διαγόρα του Ρόδιου, αδελφή, μητέρα και θεία Ολυμπιονικών. Έμεινε γνωστή, γιατί περιφρονώντας την, επί ποινή θανάτου, διαταγή που απαγόρευε στις γυναίκες την είσοδό τους στο στάδιο της Ολυμπίας, αυτή εισήλθε μεταμφιεσμένη σε γυμναστή, για να δει αγωνιζόμενο το γιο της Πεισίρροδο. Δεν εφαρμόσθηκε όμως στην περίπτωσή της η ποινή που όριζε ο νόμος, εξαιτίας της επιφανούς οικογενείας της).

Το πρόγραμμα, τώρα, του υπουργείου έχει ως στόχο «την αξιοποίηση της μεταολυμπιακής τεχνολογίας και εμπειρίας και την ενίσχυση του δημοκρατικού και ανεκτικού χαρακτήρα που θα πρέπει να διέπει τη σύγχρονη κοινωνία, σε μια εποχή που τα κράτη έθνη εισέρχονται εθελουσίως σε υπερεθνικές και πολυπολιτισμικές συνενώσεις και η διάχυση των ιδεών και της κουλτούρας είναι περισσότερο από ποτέ επιβεβλημένη». (Από την επίσημη ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ).

Η δε θεματικές ενότητες του προγράμματος αφορούν: α. Την ισότητα των δύο φύλων, β. τα ανθρώπινα δικαιώματα, γ. την ανοχή στη διαφορετικότητα και τον πολυπολιτισμό, δ. την αντιμετώπιση της ξενοφοβίας και του ρατσισμού, ε. την κοινωνική αλληλεγγύη. Για την πραγματοποίηση του προγράμματος επιστρατεύτηκαν οι γυμναστές της πρώην Ολυμπιακής Παιδείας. (Τους οποίους το υπουργείο κρατεί σε ωμή ομηρία – εκβιασμό, για την γνωστή ψηφοθηρική λεηλάτηση). Οι Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’ τάξεις το διδάσκονται για μια ώρα του εβδομαδιαίου σχολικού προγράμματος. Κατ’ αρχάς, πριν σχολιάσουμε τους υψιπετείς, πλανητικής εμβέλειας, στόχους του προγράμματος, το πρώτο ερώτημα που εύλογα ανακύπτει είναι το εξής: τι σχέση έχουν οι γυμναστές και το εκπαιδευτικό τους «αντικείμενο» με την «ανοχή στη διαφορετικότητα και τον πολυπολιτισμό» ή «την ισότητα των δύο φύλων»; Η σχολή στην οποία φοίτησαν ονομάζεται Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.). Δεν θα ήταν ορθότερο το πρόγραμμα «Καλλιπάτειρα», για να δικαιολογηθεί και η ονοματοδοσία του, να στοχεύει σε κάποιες δραστηριότητες συναφείς με την επιστημονική τους κατάρτιση; Γνωρίζουν αυτοί οι γυμναστές ότι άθελά τους μετατρέπονται σε προπαγανδιστές της τρισάθλιας ιδεολογίας, που μας θέλει «διαχυμένους», εθελουσίως (άκουσον, άκουσον) σε υπερεθνικές και πολυπολιτισμικές συνενώσεις; Βέβαια οι νεοταξοσκώληκες του υπουργείου δεν διευκρινίζουν ποιες είναι αυτές οι ιδεατές, παραδεισένιες «πολυπολιτισμικές συνενώσεις», στις οποίες εθελουσίως, χοροπηδώντας σαν Κοκκινοσκουφίτσες, επιζητούμε ως κράτος – έθνος να ενσωματωθούμε.

(Υποκύπτω στον πειρασμό και το γράφω. Μήπως ο εξωραϊσμός της Τουρκοκρατίας, που καταγράφεται στα νέα βιβλία ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, περίοδο που όντως βίωνε το Γένος την πολυπολιτισμικότητα του τρόμου και των σφαγών, ξεβράζει τον ανομολόγητο καημό των «μεταμοντέρνων» κεκρακτών της Νέας Τάξης για αναβίωση του νεοοθωμανισμού, στον οποίο θα συμμετέχει «δορυφορικώς» η μικρά και έντιμος Ελλάς; Μήπως και η δόλια «Καλλιπάτειρα» υποστυλώνει το δόλι-ο εγχείρημα;)

Είναι να απορεί κανείς! Έχεις την εντύπωση πως όλη η εκπαίδευση περιστρέφεται γύρω από τις έννοιες πουλυπολιτισμικότητα και ρατσισμός. Έχει τρυπώσει στα σχολικά βιβλία η εκσυγχρονιστική ιδεοληψία, η οποία ετοιμάζει τον αυριανό φραγκολεβαντίνο, ο οποίος, όπως προσφυώς ορίστηκε, έχει το αίμα δέκα εθνών και την ψυχή κανενός. Η πολυπολιτισμικότητα είναι το βερνίκι κάτω από το οποίο κρύβεται η προσπάθεια των …. «υπερεθνικών» να καταστήσουν την ελληνική εκπαίδευση πειραματόζωο της παγκοσμιοποίησης. (Αυτή που βάλλεται αλύπητα από τις «νέες» αξίες είναι η οικογένεια, μέσω του τηλεοπτικού διαφθορείου. Πρέπει και η ελληνική οικογένεια να μαγαριστεί από την «ανοχή στη διαφορετικότητα και τον πολυπολιτισμό». Να γίνει «ανοιχτή», μετανεωτερική. Ένα μέλος της οφείλει να παρεκκλίνει στην ομοφυλοφιλία, ένα άλλο να ασπασθεί κάποιο παραθρησκευτικό κατακάθι, ένα διαζύγιο είναι απαραίτητο για την «εξυγίανση» της συζυγικής ζωής, μια συμμετοχή σε ένα κοπροριάλιτι θα προσδώσει κύρος και επωνυμία στο σόι. Εξάλλου η οικογένεια, όπως την γνωρίσαμε, είναι κατάλοιπο παρωχημένων εποχών και ελέγχεται γιατί δεν αφήνει το άτομο να ανοιχτεί προς τον κόσμο, είναι καταφύγιο…. εθνοκεντρισμού, όπως θα έλεγε και η κ. Ρεπούση). Μέσα στη σπουδή τους όμως οι σχεδιαστές της «Καλλιπάτειρας», λησμόνησαν ορισμένα πράγματα.

Στις θεματικές ενότητες του προγράμματος περιλαμβάνεται και η ισότητα των δύο φύλων. Αυτό πώς θα διδαχτεί σε παιδιά του Δημοτικού; Τι θα πουν σε οκτάχρονα αγόρια και κορίτσια; Εσύ είσαι άντρας και εσύ γυναίκα, πετυχαίνοντας, λόγω του άκαιρου υπαινιγμού, την αποαθωοποίησή τους; Τι ανοησίες είναι αυτές; Ποια «ανθρώπινα δικαιώματα» θα μάθουν τα παιδιά του Δημοτικού; Μήπως σαν αυτά που «δίδαξαν» τα βομβαρδιστικά του ΝΑΤΟ στην Σερβία ή στο Ιράκ; Η τρίτη θεματική ενότητα, η ανοχή στην διαφορετικότητα και στον ανύπαρκτο πολυπολιτισμό, είναι ή δεν είναι ο Δούρειος Ίππος για την διάλυση της εθνικής μας ταυτότητας; Το επίρρημα «εθελουσίως» τα λέει όλα. Εθελουσίως θα φτάσουμε στην εθελοδουλία, κοπάδι «πολυποτισμικών» καταναλωτών, «ψηφιδωτές προσωπικότητες», οι οποίες θα αντλούν από το καλάθι των πολυπολιτισμών όποια συμπεριφορά ή ηθική τους βολεύει ή τους αρέσει. (Τα λεγόμενα «ασπόνδυλα μαλάκια» του Ζουράρι). Εκείνη η αντιμετώπιση της ξενοφοβίας και του ρατσισμού, πού αποσκοπεί; Θα ενοχοποιήσουμε τώρα και τους μικρούς μαθητές, ενσταλάζοντας δηλητήρια στην ανώριμη και εύθραυστη ψυχή τους; (Υπήρχε το μάθημα των ευαγγελικών περικοπών στο σχολείο, φρόντισαν όμως οι αλλόφρονες εκκλησιομάχοι να το αφαιρέσουν, γιατί παραπέμπει στη μισητή γι’ αυτούς Ορθοδοξία. Εκεί μάθαινε το παιδί αβίαστα, ελεύθερα, ρωμέηκα, το «αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν»).

Ξενοφοβία και ρατσισμός υπάρχει μόνο στον εγκέφαλο των σιτιζομένων από το κρατικό ταμείο (δυστυχώς) θολοκουλτουριάρηδων, οι οποίοι απολαμβάνουν την προστασία του κράτους στα απροσπέλαστα, σε ξένους και γηγενείς νομάδες, βόρεια προάστια. (Ο Τσαρούχης έλεγε πως μόνο οι αναγνωρισμένες ανικανότητες λαμβάνουν την προστασία του κράτους). Στην ιστορία της Καλλιπάτειρας διαβάζουμε πως μετά την είσοδό της στο στάδιο, καθιερώθηκε να εμφανίζονται γυμνοί οι αθλητές. Η σύγχρονη «Καλλιπάτειρα» ξεγυμνώνει τους στόχους και τους σκοπούς των σημερινών «Ελλανοδικών», αυτών που όπως λέει η λέξη, δικάζουν τους Έλληνες γιατί δεν γίνονται…. πολυπολιτισμικοί

Αυτό το κείμενο είναι γραμμένο σε μονοτονικό. Διαβάστε την πολυτονική του έκδοση.

http://www.antibaro.gr