Κατηγορίες

Ερώτηση στη βουλή του Γιώργο Κοντογιάννη

Αρχική σελίδα
Εξωτ. πολιτική/ Διπλωματία
Εθνικά θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Εκδηλώσεις
Οπτικοακουστικό
υλικό
Δελτία
Ενημέρωσης
Ιστολόγιο
Αντίβαρου
ʼγρα γραπτών
Πρόσφατα κείμενα
Με χρονολογική σειρά.
Δελτίο ενημέρωσης!
Εγγραφή Διαγραφή
Συγγραφείς

Αθανάσιος Γιουσμάς
ʼθως Γ. Τσούτσος
ʼκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Οι απόψεις σας είναι ευπρόσδεκτες!
 

 

Ερώτηση του βουλευτή Γιώργου Κοντογιάννη  (φανερά επηρεασμένη από την επιστολή μας από την οποία αντέγραψε ολόκληρη την ερώτησή του)

23/1/2007

 http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/01/23/1291957.htm

«Το βιβλίο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού βρίθει ιστορικών ανακριβειών και παραλείψεων, οι οποίες ουσιαστικά οδηγούν σε παραποίηση γεγονότων και παραχάραξη της Ελληνικής Ιστορίας. Επί παραδείγματι:

Δεν γίνεται καμία αναφορά στο βιβλίο γιατί επελέγη η 25η Μαρτίου ως ημέρα εορτασμού της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Η Έξοδος των Ελεύθερων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου ορίζεται ως "η κίνηση των πολιορκημένων Ελλήνων να βγουν από το φρούριο"!

Η θυσία των Σουλιωτισσών στο Ζάλογγο ούτε καν αναφέρεται.

Λείπουν σημαντικά ιστορικά γεγονότα όπως η μάχη της Αλαμάνας, η απελευθέρωση της Τριπολιτσάς, η Γραβιά, τα Δερβενάκια.

Η αναφορά στην προσφορά ηρώων του 1821 όπως ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ή ο Γεώργιος Καραϊσκάκης είναι ελάχιστη.

Γίνεται προσπάθεια εξωραϊσμού της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και οι Έλληνες εμφανίζονται να συμβιώνουν αρμονικότατα με τους κατακτητές.

Δεν γίνεται καμία αναφορά στους βιασμούς, γενοκτονικής φύσεως ολοκληρωτικές σφαγές, εγκλήματα, λεηλασίες, ταπεινώσεις, εξισλαμισμούς, παιδομαζώματα.

Υποβαθμίζεται ο ρόλος της Εκκλησίας και στα χρόνια της δουλείας και κατά την Επανάσταση. Και τούτο όταν ακόμα και ο μαρξιστής ιστορικός Νίκος Σβορώνος είχε την τόλμη και την εντιμότητα να παραδεχθεί τον εθνικό και παιδευτικό ρόλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Αποσιωπάται η σημασία της Ορθόδοξης Παράδοσης στην διατήρηση της εθνικής συνείδησης των Ελλήνων. Και τούτο όταν ξένοι ιστορικοί, όπως ο Γάλλος ιστορικός, Φραγκίσκος Πουκεβίλ, απαριθμεί τις θυσίες Ελλήνων κληρικών σε 11 Πατριάρχες, περίπου σε 100 Επισκόπους και σε 6.000 ιερείς και μοναχούς.

Εκμηδενίζεται η ιστορική διάσταση της Μικρασιατικής Καταστροφής, η οποία παρουσιάζεται, περίπου ως τουριστική έξοδος με τους χιλιάδες Έλληνες πρόσφυγες να εμφανίζονται ως ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου που "συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα". Και φυσικά καμία λέξη για ξεριζωμό, διωγμό, σφαγή, καταστροφή.

Εξιδανικεύεται ο ιστορικός ρόλος του Κεμάλ Ατατούρκ και παρουσιάζεται ως "ηγέτης του απελευθερωτικού αγώνα των Τούρκων και μετέπειτα Πρόεδρος της Τουρκικής Δημοκρατίας"!!!

Ακόμη και η απελευθέρωση ελληνικών εδαφών εμφανίζεται ως "κατάληψη".

Η αναφορά στο έπος του 1940 που έκανε ακόμα και τον Τσόρτσιλ να πει ότι "οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες", περιορίζεται στην εξής φράση: "Η Ελλάδα μπαίνει στον πόλεμο στις 28 Οκτωβρίου 1940, όταν απαντά αρνητικά στο τελεσίγραφο του Μουσολίνι. Οι Έλληνες, το 1940-41, απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα σημειώνοντας σημαντικές νίκες". Το ιστορικό ''ΟΧΙ'' των Ελλήνων αποσιωπάται και οι επικές μάχες στην ελληνοαλβανική μεθόριο και η απελευθέρωση, στη συνέχεια της Βορείου Ηπείρου, περιορίζονται στην έκφραση "απομακρύνουν τα ιταλικά στρατεύματα"!»

 

 

 

http://www.antibaro.gr