Κατηγορίες άρθρων

 Αντισυνταγματικό βιβλίο

Αρχική σελίδα
Εξωτ. πολιτική/ Διπλωματία
Εθνικά θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Εκδηλώσεις
Οπτικοακουστικό
υλικό
Δελτία
Ενημέρωσης
Ιστολόγιο
Αντίβαρου
Άγρα γραπτών
Πρόσφατα κείμενα
Με χρονολογική σειρά.
Ποια στάση προκρίνετε για το ζήτημα των Σκοπίων;
 όχι σε αναγνώριση που να περιλαμβάνει τον όρο «Μακεδονία» - βέτο στο ΝΑΤΟ και στην ΕΕ
 προσπάθεια εξεύρεσης λύσης σύνθετης ονομασίας
 αποδοχή ακόμα και της «διπλής» ονομασίας
 το θέμα μου είναι τελείως αδιάφορο - ας τους αναγνωρίσουμε και ως «Μακεδονία»
Results
Δελτίο ενημέρωσης!
Εγγραφή Διαγραφή
Συγγραφείς

Αθανάσιος Γιουσμάς
Άθως Γ. Τσούτσος
Άκης Καλαιτζίδης
Αλέξανδρος Γερμανός
Αλέξανδρος-Μιχαήλ Χατζηλύρας
Αλέξανδρος Κούτσης
Αμαλία Ηλιάδη
Ανδρέας Σταλίδης
Ανδρέας Φαρμάκης
Ανδρέας Φιλίππου
Αντώνης Κ. Ανδρουλιδάκης
Αντώνης Λαμπίδης
Αντώνης Παυλίδης
Απόστολος Αλεξάνδρου
Απόστολος Αναγνώστου
Αριστείδης Καρατζάς
Αχιλλέας Αιμιλιανίδης
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζούκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Αγελόπουλος
Βίας Λειβαδάς
Βλάσης Αγτζίδης
Γεράσιμος Παναγιωτάτος-Τζάκης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιάννης Τζιουράς
Γιώργος Αλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντάς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Λόης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Αλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτριος Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιός
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ειρήνη Στασινοπούλου
Ελένη Lang - Γρυπάρη
Ελευθερία Μαντζούκου
Ελευθέριος Λάριος
Ελλη Γρατσία Ιερομνήμων
Ηλίας Ηλιόπουλος
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ορέστης Γ. Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ιωάννης Μιχαλόπουλος
Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ιωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβός
Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου Σταμπουλής
Κωνσταντίνος Ναλμπάντης
Κωνσταντίνος Ρωμανός
Κωνσταντίνος Χολέβας
Λαμπρινή Θωμά
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Εγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Λυγερός
Νίκος Παπανικολάου
Νίκος Σαραντάκης
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ανανιάδης
Παναγιώτης Ήφαιστος
Παναγιώτης Α. Καράμπελας
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ελευθερίου
Πάνος Ιωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παύλος Βαταβάλης
Σοφία Οικονομίδου
Σπυριδούλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλάς
Χρήστος Ανδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρός
Χρήστος Κορκόβελος
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρήστος Σαρτζετάκης
Χριστιάνα Λούπα
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χρύσανθος Λαζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Οι απόψεις σας είναι ευπρόσδεκτες!
 

 


Αντισυνταγματικό βιβλίο

Δήμου Δημήτριος
Αντιστράτηγος, Επίτιμος Δκτής Στρατιάς & Αρχηγός ΓΕΕΦ

Αντίβαρο, Σεπτέμβριος 2007


Πολλά ελέχθησαν για το βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ΄δημοτικού και οι ελλείψεις τα ιστορικά ατοπήματα, η τάση ισοπέδωσης και απεθνικοποίησης και αποχριστιανοποίησηςτης συνείδησης των μικρών παιδιών μας, δεν έχουν τελειωμο. Κάθε μέρα καινούργια σημεία και τέρατα αναδύονται από τη μελέτη των σελίδων αυτού του βιβλίου. Προσωπικά έχω διαβάσει με προσοχή και το βιβλίο και τα δυσμενέστατα σχόλια που διατυπώθηκαν σε βάρος του. Διάβασα και τις δεκάδες επισημάνσεις και προτάσεις της Ακαδημίας Αθηνών, όπου φαίνεται καθαρά ότι και ο επιστημονικός κόσμος της χώρας δεν έχει πιά καμιά αμφιβολία ότι πρόκειται περί ενός ιστορικού εξαμβλώματος. Ολόκληρη αυτή η παρέα των ιστορικών…. της νεωτερικής σχολής ή άλλως της παγκοσμιοποίησης, μας αρνούνται ότι είμαστε Έλληνες και μάλιστα μας κατηγορούν ευθέως ότι με την επίκληση των αρχαίων προγόνων μας, προσπαθούμε να κρύψουμε το άσχημο και μπάσταρδο πρόσωπό μας. Δεχόμαστε τόσο καιρό τις ύβρεις τους, όπως δεχθήκαμε και τη παράξενη αναγόρευσή τους σε καθηγητές. Σε καμια χώρα του κόσμου δεν έχει παρουσιασθεί αυτό το φαινόμενο.

Μια χούφτα άνθρωποι από το πουθενά, να προσπαθούν να πείσουν ένα ολόκληρο λαό, ότι δεν είναι αυτό που πιστεύει συνειδητά ότι είναι. Πουθενά τόσο λίγοι δεν είχαν τόσο θράσος. Μας λένε ότι επί Τουρκοκρατίας περνούσαμε καλά και ότι κρυφό σχολείο δεν υπήρχε. Παραβλέπουν τα γεγονότα και υποβαθμίζουν τους ήρωές μας για να αποστερήσουν τη νεολαία μας από κάθε πατριωτικό πρότυπο. Μας λένε ότι για να έχουμε καλή γειτονία με τους Τούρκους θα πρέπει να απαλείψουμε κάθε τι που τους ενοχλεί, από την ιστορία που διδάσκεται στα σχολεία μας. Στο αντίστοιχο βιβλίο που διδάσκονται οι Τούρκοι μαθητές, αν έτσι πρόχειρα το φυλλομετρήσουμε, βλέπουμε ότι: Στη σελίδα 19 Τα νησιά του Αιγαίου είναι υπό Ελληνική κατοχή. Στη σελίδα 21 Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αγαίο την ειρήνη. Στη σελίδα 65 Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθούν με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία. Στη σελίδα 110 Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος η Λέσβος και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας.

Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα χωρικά ύδατα. Αυτά και άλλα α διδάσκουν οι Τούρκοι στα παιδιά τους για να τους εμφυσήσουν το μίσος και τον ανθελληνισμό. Άμα λοιπόν τα πεί κανείς αυτά, στη παρέα των συντακτών του βιβλίου, εισπράττει την αποσβολωτική απάντηση, περί στείρου εθνικισμού των ακροδεξιών, και περί φανταστικού κατασκευάσματος της έννοιας του κράτους- έθνους. Κοντολογίς ισχυρίζονται ότι, καλά κάνουν οι Τούρκοι και λένε αυτά στα παιδιά τους γιατί αν ξανάρθουν οι και πάλι ως κτκτητές θα περνάνε καλύτερα οι Έλληνες. Αυτούς τους ανθρώπους που μας υβρίζουν και μας περιφρονούν εμείς του πληρώνουμε αδρά. Ναι, εμείς τους πληρώνουμε και ακόμα πιο πολύ οι γονείς των μικρών παιδιών της ΣΤ δημοτικού, που θα δούν οι καϋμένοι, αυτά τα παιδιά σε λίγα χρόνια να στρέφονται κατά των ίδιων των γονιών τους λόγω σφοδρής ιδεολογικής σύγκρουσης που θα προκύψει από τη διδασκαλία αυτού του βιβλίου. Έτσι στρώνουμε και έτσι θα κοιμηθούμε. Όμως εγώ δε στέκουμε στις πάμπολες μικρές και μεγάλες ιστορικές ανακρίβειες και παραμορφώσεις του βιβλίου. Στρέφομαι ιδιαιτέρως για αυτά που δεν αναφέρει το βιβλίο. Ίσως και αυτή να είναι η τραγικότητα αυτού του βιβλίου, που αποφεύγει συστηματικά να αναφέρει τα γεγονότα και τα ηρωικά κατορθώματα των προγόνων μας στο αγώνα τους για τη λευτεριά. Από την άλλη μεριά η φιγούρα, σιλουέτα και συμπεριφορά, της κας Υπουργού παιδείας μας γεμίζει με προβληματισμό και θλίψη.

Μάλιστα τα συναισθήματα αυτά εντάθηκαν όταν πρόσφατα επιχείρησε ένα προεκλογικό ελιγμό για να ξεγελάσει τον Ελληνικό λαό, λέγοντας ότι θα διορθωθεί το βιβλίο. Είπε μάλιστα ότι υπήρχαν ιστορικά ατοπήματα, λάθη, κενά και αβλεψίες που τα δέχθηκαν οι συγγραφείς και συμφώνησαν να προβούν στις αναγκαίες διορθώσεις. Μα άμα αυτό το βιβλίο υστερεί τόσο, όσο ομολογεί η Υπουργός, ποίο αποτέλεσμα μπορεί να έχει η όποια διόρθωση; Μπράβο στη κα Ρεπόυση που αυτοστιγμής διέψευσε την Υπουργό λέγοντας ότι «δεν υπήρξαν ατοπήματα». Η κα Ρεπούση είπε ξεκάθαρα και το εξής που μας λύνει κάθε απορία. «Η φιλοσοφία αυτού του βιβλίου είναι αδιαπραγμάτευτη και δεν αλλάζει με τίποτε». Λοιπόν η φιλοσοφία αυτού του βιβλίου Έλληνες, είναι και θα είναι ανθελληνική, όσες διορθώσεις κι’ αν γίνουν, αυτή πάλι και πάλι θα παραμείνει η ίδια. Η κα Ρεπούση το εγγυάται. Το άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος αναφέρει επί λέξει τα εξής: « Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.

Δηλαδή με απλά λόγια το κράτος, ήτοι η υπεύθυνος υπουργός, έχει κατά το Σύνταγμα βαρύτατη ευθύνη ανάπτυξης της Εθνικής και Θρησκευτικής συνείδησης και των νεαρών μαθητών της ΣΤ Δημοτικού. Αν δεν το κάνει τότε πρέπει να της καταλογισθεί βαριά παραβίαση του Συντάγματος. Από την άλλη μεριά στέκεται η κα Ρεπούση με τη παρέα της, που λέει ότι η εθνική και θρησκευτική συνείδηση πρέπει να απαλειφθεί. Έχουμε δηλαδή ευθεία σύγκρουση μερικών πολιτών με τον υπέρτατο νόμο του κράτους. Η σύγκρουση του εντεταλμένου φρούρου του καταστατικού χάρτη της πολιτείας μας, με τον παραβάτη και καταπατητή απολήγει υπέρ του παρανομούντος και η υπεύθυνη πολιτεία όχι μόνο σιωπά αλλά δεν αποσύρει το βιβλίο. Η ίδια η Υπουργός εβεβαίωσε κατ’ επανάληψη ότι το βιβλίο δεν αποσύρεται. Και το Σύνταγμα; Κανείς μεχρι τώρα δεν είδα να ασχοληθεί με το κεφαλαιώδες αυτό θέμα. Η μεν αξιωματική αντιπολίτευση γιατί αυτή είχε κάνει δια του νύν αρχηγού της τις συμφωνίες και ‘όχι μόνο, αλλά και το διαγωνισμό και έγκριση του βιβλίου, η δε Κυβέρνηση γιατί το επέβαλε στα σχολεία και στους δύσμοιρους μαθητές, δασκάλους και γονείς.

Πιστεύουμε ότι οι τελευταίοι θα αντιδράσουν, μια και η Υπουργός είπε ότι, αν οι αντιδράσεις συνεχισθούν τότε πιθανόν το βιβλίο θα αποσυρθεί. Θα μου πείτε προεκλογικό κόλπο όπως τόσα άλλα. Τι να κάνουμε όλα τα πιστεύουμε οι δόλιοι στο πόνο μας γιαυτή την ένδοξη πατρίδα, όπως τουλάχιστον μα την κληροδότησαν οι πατεράδες μας. Πιστεύαμε ότι ο κ. Πρωθυπουργός θα άρπαζε την ευκαιρία και θα ικανοποιούσε το λαό, όμως δεν το έκανε. Τώρα ποιόν να ψηφίσεις; Ο ένας χειρότερος από τον άλλο. Έχω μια βάσιμη ελπίδα ότι ο νομικός κόσμος της χώρα θα διβ΄σει αυτές τις σκέψεις και θα κινηθεί με τον πρέποντα τρόπο. Κύριοι το βιβλίο αυτό είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ. Ίσω ακόμα να υπάρχουν στη δικαιοσύνη, αν καταφύγουμε, Τερτσέτηδες και Πολυζωϊδηδες, παρ’ όλες τις γνωστές αντικειμενικές δυσκολίες αυτοκάθαρσης, των ευημερούντων νεοελλήνων συναδέλφων τους.

Δ. Δήμου Αθήνα 17/08/07

Αυτό το κείμενο είναι γραμμένο σε μονοτονικό. Διαβάστε την πολυτονική του έκδοση.

http://www.antibaro.gr