Κατηγορίες

 Ἐθνικὲς μειονότητες στὴν Ἑλλάδα

Αρχική σελίδα
Ἀρχικὴ σελίδα
Ἐξωτ. πολιτικὴ /Διπλωματία
Ἐθνικὰ θέματα
Κοινωνία
Πολιτισμός
Θρησκεία
Διεθνή
Βιβλιογραφία/ Συνδέσεις
Άγρα γραπτῶν!
Πρόσφατα κείμενα
Μὲ χρονολογικὴ σειρὰ
Ἀγορὰ τοῦ Ἀντίβαρου!

Τὸ στέκι μας!

Δελτίο Ἐνημέρωσης

Ἐγγραφὴ Διαγραφὴ

Συγγραφες

Ἀθανάσιος Γιουσμᾶς
Ἄθως Γ. Τσοῦτσος
Ἄκης Καλαιτζίδης
Ἀλέξανδρος Γερμανὸς
Ἀλέξανδρος-Μιχαὴλ Χατζηλύρας
Ἀλέξανδρος Κούτσης
Ἀμαλία Ἠλιάδη
Ἀνδρέας Σταλίδης
Ἀνδρέας Φαρμάκης
Ἀνδρέας Φιλίππου
Ἀντώνης Κ. Ἀνδρουλιδάκης
Ἀντώνης Φ#8250;αμπίδης
Ἀπόστολος Ἀλεξάνδρου
Ἀπόστολος Ἀναγνώστου
Ἀχιλλέας Αἰμιλιανίδης
Ἀριστείδης Καρατζάς
Βάιος Φασούλας
Βαν Κουφαδάκης
Βασίλης Γκατζούλης
Βασίλης Ζοῦκος
Βασίλης Κυρατζόπουλος
Βασίλης Πάνος
Βασίλης Στοιλόπουλος
Βασίλης Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)
Βασίλης Φτωχόπουλος
Βένιος Ἀγελόπουλος
Βίας Φ#8250;ειβαδᾶς
Βλάσης Ἀγτζίδης
Γιάννης Διακογιάννης
Γιάννης Θεοφύλακτος
Γιάννης Παπαθανασόπουλος
Γιώργος Ἀλεξάνδρου
Γιώργος Βλαχόπουλος
Γιώργος Βοσκόπουλος
Γιώργος Βότσης
Γιώργος Κακαρελίδης
Γιώργος Καστρινάκης
Γιώργος Κεκαυμένος
Γιώργος Κεντᾶς
Γιώργος Κολοκοτρώνης
Γιώργος Κουτσογιάννης
Γιώργος Νεκτάριος Φ#8250;όης
Γιώργος Μαρκάκης
Γιώργος Μάτσος
Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γιώργος Σκουταρίδης
Γιώργος Τασιόπουλος
Γλαύκος Χρίστης
Δημήτρης Ἀλευρομάγειρος
Δημήτρης Γιαννόπουλος
Δημήτριος Δήμου
Δημήτρης Μηλιάδης
Δημήτριος Γερούκαλης
Δημήτρης Α. Μάος
Δημήτριος Νατσιὸς
Διαμαντής Μπασάντης
Διονύσης Κονταρίνης
Διονύσιος Καραχάλιος
Ἐιρήνη Στασινοπούλου
Ἑλένη Lang Γρυπάρη
Ἐλευθερία Μαντζούκου
Ἐλευθέριος Φ#8250;άριος
Ἐλλη Γρατσία Ἱερομνήμων
Θεόδωρος Μπατρακούλης
Θεόδωρος Ὀρέστης Σκαπινάκης
Θεοφάνης Μαλκίδης
Θύμιος Παπανικολάου
Θωμάς Δρίτσας
Ίωάννης Μιχαλόπουλος
Ίωάννης Χαραλαμπίδης
Ἰωάννης Γερμανός
Κρίτων Σαλπιγκτής
Κυριάκος Κατσιμάνης
Κυριάκος Σ. Κολοβὸς
Κωνσταντῖνος Ἀλεξάνδρου Σταμπουλῆς
Κωνσταντῖνος Ναλμπάντης
Κωνσταντῖνος Ρωμανὸς
Κωνσταντῖνος Χολέβας
Φ#8250;αμπρινή Θωμὰ
Μαίρη Σακελλαροπούλου
Μανώλης Βασιλάκης
Μανώλης Ἐγγλέζος - Δεληγιαννάκης
Μάρκος Παπαευαγγέλου
Μάρω Σιδέρη
Μιλτιάδης Σ.
Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιχάλης Κ. Γκιόκας
Νέστωρ Παταλιάκας
Νικόλαος Μάρτης
Νίκος Ζυγογιάννης
Νίκος Καλογερόπουλος Kaloy
Νίκος Φ#8250;υγερὸς
Νίκος Σαραντάκος
Νίνα Γκατζούλη
Παναγιώτης Α. Μπούρδαλας
Παναγιώτης Ἀνανιάδης
Παναγιώτης Ἥφαιστος
Παναγιώτης Καρτσωνάκης
Παναγιώτης Φαραντάκης
Παναγιώτης Χαρατζόπουλος
Πανίκος Ἐλευθερίου
Πάνος Ἰωαννίδης
Πασχάλης Χριστοδούλου
Παῦλος Βαταβάλης
Σοφία Οἰκονομίδου
Σπυριδοῦλα Γρ. Γκουβέρη
Σταύρος Σταυρίδης
Σταύρος Καρκαλέτσης
Στέλιος Θεοδούλου
Στέλιος Μυστακίδης
Στέλιος Πέτρου
Στέφανος Γοντικάκης
Σωτήριος Γεωργιάδης
Τάσος Κάρτας
Φαήλος Κρανιδιώτης
Φειδίας Μπουρλᾶς
Χρστος Ἀνδρέου
Χρήστος Δημητριάδης
Χρήστος Κηπουρὸς
Χρήστος Μυστιλιάδης
Χρίστος Σαρτζετάκης
Χρίστος Δαγρές
Χρίστος Δ. Κατσέτος
Χριστιάνα Φ#8250;ούπα
Χρύσανθος Φ#8250;αζαρίδης
Χρύσανθος Σιχλιμοίρης
Gene Rossides
Marcus A. Templar

Επικοινωνία
Τα σχόλια και οι απόψεις σας, είναι όλα ευπρόσδεκτα!
 


Ἐθνικὲς μειονότητες στὴν Ἑλλάδα
Ὁμιλία στὸ Βελλίδειο στὶς 5 Ἰουνίου σὲ ἐκδήλωση τῆς Ὁμάδας 21 τῆς Θεσσαλονίκης

Νίνα Γκατζούλη
Ἀντιπρόεδρου τῆς Παμμακεδονικῆς Ἀμερικῆς

Ἀντίβαρο, Ἰούνιος 2006


Ἀγαπητοί μου Μακεδόνες Συμπατριῶτες,

Χαίρομαι ποὺ βρίσκομαι μαζί σας ἀκόμη μία φορᾶ νὰ σᾶς μεταφέρω τοὺς χαιρετισμοὺς τοῦ Ὑπάτου Προέδρου, κ. Σπηλιάκου καὶ τὴν συμπαράσταση καὶ τὴ συνεργασία τῆς Παμμακεδονικῆς Ἑνώσεως Ἀμερικῆς. Ἐκτιμοῦμε ἰδιαιτέρως αὐτὴ τὴ συνεργασία καὶ ἐπιθυμοῦμε νὰ συνεχιστεῖ.

Ἀρχικὰ θὰ ἤθελα νὰ ἀναφερθῶ γιὰ λίγο στὴν Ἑλληνικὴ κοινότητα τῶν ΗΠΑ. Ἡ Ἑλληνικὴ ὁμογένεια τῆς Ἀμερικῆς σήμερα μπορεῖ νὰ χαρακτηριστεῖ ὦς ἕνα ἀπὸ τὰ πιὸ ἐπιτυχημένα ἐθνικὰ σύνολα στὸ χῶρο τῆς μορφώσεως καὶ στὸν οἰκονομικὸ παράγοντα. Οἱ διάφορες στατιστικὲς ποὺ ἔγιναν ἀποδεικνύουν πὼς ὁ Ἑλληνισμὸς τῆς Ἀμερικῆς κατέχει τὴν πιὸ ψηλὴ θέση ἀπὸ κάθε ἄλλη ἐθνικότητα στὴν κλίμακα οἰκονομικῆς καὶ ἀκαδημαϊκὴς προόδου. Οἱ Ἕλληνες τῆς διασπορᾶς ἔχουν εἰσχωρήσει σὲ ὅλους τους ἐπαγγελματικοὺς κλάδους τῆς Ἀμερικανικῆς κοινωνίας. Ἑπομένως μποροῦμε νὰ τοὺς ἀποκαλέσουμε ὦς ἕνα ἐπιτυχημένο ἐθνικὸ σύνολο. Σὲ ἕναν τομέα ὅμως ποὺ δὲν ἔχουν ἐπιτύχει εἶναι ἡ διαιώνιση τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας καὶ ἑπομένως καὶ τῆς Μακεδονικῆς ἱστορίας.

Πιστεύω ἀκράδαντα πὼς μόνον μέσω τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας μπορεῖ νὰ ἐπιτευχθεῖ καὶ ἡ διαιώνιση κάθε εἴδους ἐθνικῆς περηφάνιας καὶ ταυτότητας. Δὲν μποροῦμε νὰ ἰσχυριστοῦμε πὼς ἡ σημερινὴ ὁμογένεια ἔχει κληρονομήσει τὴν μητρικὴ γλώσσα τῶν προγόνων της καὶ τὴ διατηρεῖ καὶ τὴ διαιωνίζει στὶς γενεὲς ποὺ ἔρχονται. Ὁ ἀριθμὸς τῶν ἀτόμων δεύτερης, τρίτης καὶ τέταρτης γενιᾶς ὁ ὁποῖος ἔχει τὴν εὐχέρεια ἐπικοινωνίας στὴν Ἑλληνικὴ γλώσσα καὶ ποὺ γνωρίζει τὴν Ἑλληνικὴ ἱστορία εἶναι ἴσως πολὺ μηδαμινὸς σήμερα στὴν ἤπειρο αὐτή.

Δὲν θὰ ὠφελοῦσε σὲ τίποτε νὰ προσπαθήσουμε νὰ βροῦμε τί δὲν πῆγε καλὰ καὶ μία τόσο ἐπιτυχημένη, προοδευτικὴ καὶ εὔπορη κοινότητα, ὄπως ἡ Ἑλληνικὴ κοινότητα τῆς Ἀμερικῆς δὲν πέτυχε νὰ ἑδραιώσει καὶ καθιδρύσει τὰ καλύτερα ἐκπαιδευτικὰ ἱδρύματα στὶς Ἡνωμένες Πολιτεῖες. Καὶ γὶ αὐτὸ ἡ εὐαισθητοποίηση τῶν ὁμογενῶν μας ἐπὶ τῶν ἐθνικῶν μας θεμάτων δὲν εἶναι μία ἀπὸ τὶς πραγματικότητες.

Ὁ Ἑλληνισμὸς ἑπομένως στὴν Ἀμερικὴ βρίσκεται σὲ κίνδυνο ἐφ\' ὅσον δὲν ὑπάρχουν καινούργια μεταναστευτικὰ κύματα ἀπὸ τὸν Ἑλλαδικὸ χῶρο γιὰ νὰ μπορέσουν νὰ ἐνισχύσουν καὶ νὰ καλλιεργήσουν τὴν ἑλληνικὴ ἐθνικὴ συνείδηση τῆς ὁμογένειας. Ἑπομένως, γιὰ νὰ σᾶς δώσω μία ὁλοκληρωμένη εἰκόνα, τὰ ἄτομα τὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν τὸ Ἑλληνικὸ Lobby στὴν Ἀμερικὴ καὶ τὰ ὁποία εἶναι γνῶστες τῶν Ἑλληνικῶν θεμάτων, εἶναι οἱ ἐναπομείναντες μετανάστες Ἕλληνες οἱ ὁποῖοι ὅσο περνοῦν τὰ χρόνια λιγοστεύουν. Σὲ τελικὴ ἀνάλυση, κυρίες καὶ κύριοι, δὲν ὑπάρχει ἰσχυρὸ Ἑλληνικὸ Lobby. Οἱ ὁμογενειακὲς ὀργανώσεις στὴν καλύτερη περίπτωση παίζουν ἕναν ἐπικουρικὸ καὶ μόνο ρόλο. Καὶ ἐμεῖς, καὶ μιλῶ τώρα ἐκ μέρους τῆς Παμμακεδονικῆς, ποὺ ἀσχολούμαστε μὲ τὸ θέμα τῆς ὀνομασίας τῆς πΓΔΜ, εἴμαστε ἐθελοντὲς καὶ εἴμαστε ἐρασιτέχνες πάνω σ’ αὐτὸ τὸ θέμα..

Τώρα ἐπιτρέψτε μου νὰ ἐπεκταθῶ καὶ νὰ ἐπανέλθω σὲ μία χρόνια πρόταση τῆς Ὁμογένειας πρὸς ὅλες τὶς Ἑλληνικὲς κυβερνήσεις ὅτι ἡ Ἑλλάδα χρειάζεται ἐπιτακτικὰ δυὸ πράγματα: 1ον) τὴν καλύτερη διαθέσιμη ἐπαγγελματικὴ ἐταιρία Lobby καὶ 2ον) τὴν καλύτερη ἑταιρεία δημοσῖων σχέσεων, γιὰ νὰ παρακολουθοῦν καὶ νὰ προωθοῦν τὰ συμφέροντα τῆς χώρας στὴν πρωτεύουσα τῆς μοναδικῆς ὑπερδύναμης. Οἱ καιροὶ ἔχουν ἀλλάξει. Ἀπόδειξη οἱ προφανεῖς ἐπιτυχίες τῆς πΓΔΜ καὶ Τουρκίας μὲ ἐλάχιστη διασπορὰ στὶς ΗΠΑ. Ἡ πΓΔΜ καὶ ἡ Τουρκία μοιράζονται τὸ ἴδιο Lobby, τὴν Hill and Knowlton ποὺ βρίσκεται κάτω ἀπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ κ. Kissinger. Ἀκόμη καὶ οἱ νῆσοι Cayman ἔχουν τὸ Livingston Group ποὺ προωθεῖ τὰ συμφέροντά τους.

Ἀπὸ τότε ποὺ ἀσχολήθηκα μὲ τὴν Παμμακεδονικὴ ἔχω ἐπίσης ἀσχοληθεῖ μὲ τὴν Σκοπιανὴ προπαγάνδα σὲ ὅλες τὶς ἐκδηλώσεις της, σὲ ἐπίπεδο ἀκαδημαϊκό, ἐκκλησιαστικό, πολιτικό, ἀλλὰ καὶ στὸ διαδίκτυο. Ὀφείλω νὰ τονίσω ὅτι πρόκειται γιὰ μία πολὺ καλὰ χρηματοδοτούμενη καὶ ἄψογα ὀργανωμένη προπαγάνδα στὴν ὁποία πέρα ἀπὸ τὸ ἐπίσημο κράτος τῶν Σκοπῖων ἐμπλέκονται σημαντικότατοι παράγοντες τῆς διεθνοῦς πολιτικῆς σκηνῆς –πολὺ πιὸ ἐπίφοβοι. Εἶναι δὲ χαρακτηριστικὸ ὅτι κατὰ τὴν τελευταία δεκαετία, κύριο ἐργαλεῖο γιὰ τὴν προώθησή της, ὑπῆρξε ἕνα πανίσχυρο πλέγμα ἀπὸ ἀλληλο-στηριζόμενες «Μὴ Κυβερνητικὲς Ὀργανώσεις», κάποιες ἐκ τῶν ὁποίων χρηματοδοτήθηκαν ἀπροκάλυπτα καὶ ἀπὸ σκοπιανὴς πλευρᾶς.

Ἃς ἐξετάσουμε ὅμως μερικὲς περιπτώσεις ἀνθρώπων καὶ φορέων ποὺ ἑκουσίως ἢ ἀκουσίως -λόγω μὴ ἐπαρκοῦς ἐνημέρωσης- ἔγιναν ἀντικείμενο ἐκμετάλλευσης τοῦ σκοπιανοῦ ἀναθεωρητισμοῦ:

1)«Ἑλληνικὸ Παράρτημα τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἐλσίνκι»

Τὸ «Ἑλληνικὸ Παράρτημα τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἐλσίνκι» καταγγέλλει τὴν ὕπαρξη «μακεδονικής», «τουρκικῆς» καὶ «ἀλβανικῆς» μειονότητας στὴν Ἑλλάδα. Οἱ ἐκθέσεις του, ποὺ θὰ μποροῦσαν νὰ χαρακτηριστοῦν \"τουλάχιστον ἀμφιλεγόμενες\", ἀποστέλλονται σὲ ὅλους τους διεθνεῖς ὀργανισμοὺς καὶ ἀνακυκλώνονται ἀπὸ τὰ ΜΜΕ καλλιεργώντας τὴν ἀντίληψη ὅτι ὁλόκληρος ὁ ἑλλαδικὸς χῶρος ἀπὸ τὴν Πελοπόννησο μέχρι τὴν Φλώρινα κατοικεῖται ἀπὸ ἑκατοντάδες χιλιάδες «μειονοτικοὺς Μακεδόνες», «Ἀλβανούς» καὶ «Τούρκους» τὰ δικαιώματα τῶν ὁποίων καταπατῶνται. Στὴν ἰστοσελίδα τοῦ Ἑλληνικοῦ Παραρτήματος τῶν Συμφωνιῶν τοῦ Ἐλσίνκι ἀναφέρεται ρητῶς ἀνάμεσα στοὺς χρηματοδότες του ἡ σκοπιανὴ ὀργάνωση «Macedonian Human Rights Movement of Canada» μὲ πρόεδρο τὸν Bill Nicholov.

http://www.greekhelsinki.gr/bhr/english/profile.html

http://www.mhrmi.org/contact.html
Σᾶς γνωστοποιῶ λοιπὸν τί εἶχε γράψει ὁ κύριος Nicholov σὲ δημόσιο forum συζητήσεων τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 1998:

http://groups-beta.google.com/group/alt.news.macedonia/msg/2e1b8a273b1af1b3?dmode=source


«Ἑλλάδα- τὸ ρολόι χτυπᾶ ἀντίστροφα γιὰ τὸν διαμελισμό της ἀπὸ τρία ἔθνη».
“Η Ἑλλάδα –ἔγραφε ὁ κύριος Νicholov- θὰ χάσει τὴν Μακεδονία τοῦ Αἰγαίου ἀπὸ τοὺς «Μακεδόνες», τὴ Θράκη καὶ τὴν Κύπρο ἀπὸ τὴν Τουρκία καὶ τὴν Ἤπειρο ἀπὸ τὴν Ἀλβανία. Τί θὰ ἀπομείνει τελικὰ σὲ σᾶς τοὺς δῆθεν Ἕλληνες? Ὁ μικρός σας βράχος ποὺ ὀνομάζεται Ἀθήνα, ἡ ὁποία εἶναι 50% ἀλβανική.
Ἡ Μακεδονία γιὰ τοὺς Μακεδόνες! “

2)Η Felice Gaer, Ἐπίτροπος τῶν ΗΠΑ στὴν Ἐπιτροπὴ τοῦ Διεθνοῦς Ὀργανισμοῦ Θρησκευτικῆς Ἐλευθερίας τοῦ OSCE, ὑποβάλλοντας τὴν εἰσήγησή της ἐπὶ Ἐθνικῶν Μειονοτήτων, στὴ Βαρσοβία, τὴν 28η Σεπτεμβρίου 2005, ἀνέφερε τὰ ἑξῆς γιὰ τὶς μειονότητες στὴν Ἑλλάδα: «Ἡ κακομεταχείριση τῶν ἐθνικῶν μειονοτήτων τῶν Τούρκων, Ἀλβανῶν καὶ Μακεδόνων ἀποτελεῖ θέμα ἀνησυχίας γιὰ τὶς Ἡνωμένες Πολιτεῖες...» βλ.
http://osce.usmission.gov/archive/2005/09/HDIM_On_National_Minorities_09_28_05.pdf



3)Ἡ Ἐγκυκλοπαίδεια Britannica στὶς ἐκδόσεις τοῦ 2003-2004 καὶ στὸ σκληρὸ δίσκο ὁ ὁποῖος συνοδεύει τὶς ἐκδόσεις, ἀναφέρει τὶς ἑξῆς στατιστικὲς γιὰ τὶς προαναφερθεῖσες μειονότητες στὴν Ἑλλάδα:
Πληθυσμὸς (2003):
Ἐθνικὴ σύνθεση (2000): Ἕλληνες 90.4% - 9,944.000;
Μακεδόνες: 1.8% - 198,000
Ἀλβανοί: 1.5% -165,000;
Τοῦρκοι: 1.4% - 154,000;
Πομάκοι: 0.9% - 99,000;
{Ρόμα (Ἀθίγγανοι): 0.8% - 88,000;
Ἄλλοι: 3.2% - 352,000.)}

ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΗΠΑ

Ἡ Παμμακεδονικὴ Ἕνωση Ἀμερικῆς ἀπευθύνθηκε μὲ ἠλεκτρονικὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὴν Ἐγκυκλοπαίδεια, ἐπισημαίνοντας μερικὲς πραγματικότητες. Μὲ σαφήνεια ἀναφέρεται στὴν ἐπιστολὴ αὐτὴ πὼς οἱ διεθνεῖς συνθῆκες δὲν ἀναφέρουν πουθενὰ τὴν ὕπαρξη ἐθνικῶν μειονοτήτων στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, γιὰ αὐτὸ καὶ ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνηση δὲν ἀναγνωρίζει τέτοιες. Ἡ ἴδια ἀναφορὰ ἐπαναλαμβάνεται ἀπὸ τὴν CIA τῶν ΗΠΑ:
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/gr.html#People
, καθὼς καὶ ἀπὸ τὸ State Department:
http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3395.htm


Οἱ στατιστικοὶ πίνακες τῆς Ἐγκυκλοπαίδειας Βριτάννικα δὲν ἀπεικονίζουν οὔτε τὴ νομικὴ οὔτε τὴν ἱστορικὴ πραγματικότητα τοῦ θέματος. Ἡ Ἑλλάδα καὶ ἡ Τουρκία ὑπέγραψαν συμφωνία σχετικὰ μὲ τὴν ἀνταλλαγὴ τῶν ἑλληνικῶν ὀρθόδοξων καὶ μουσουλμανικῶν πληθυσμῶν στὶς 30 Ἰανουαρίου, 1923, ἡ ὁποία συμφωνία ἐνσωματώθηκε στὴ Συνθήκη τῆς Λωζάνης τὴν 25η Ἰουλίου 1923. Ἡ Συνθήκη δὲν ἀναγνωρίζει ἐθνικὴ τουρκικὴ μειονότητα ἐντὸς τῶν Ἑλληνικῶν συνόρων.

Ὄπως φαίνεται ἀπὸ τὰ προαναφερθέντα ἡ Ἐπίτροπος τῶν ΗΠΑ στὸ OSCE, καθὼς καὶ ἡ Ἐγκυκλοπαίδεια Britannica δὲν ἔλαβαν τὶς πληροφορίες τους οὔτε ἀπὸ τὴν ἐπίσημη Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση οὔτε ἀπὸ ἄλλη ἐπίσημη πηγή. Ἐμεῖς ἀναρωτιόμαστε ποιὰ εἶναι τελικὰ ἡ προέλευση ὅλων αὐτῶν τῶν στατιστικῶν;
4)Μελέτες ἀτόμων ποὺ ἀνήκουν στὸ ἑλληνικὸ ἵδρυμα Χάραξης Ἐξωτερικῆς Πολιτικῆς «ELIAMEP»

Παραθέτω ἐνδεικτικὰ τοὺς ἑξῆς 2 τίτλους:

http://www.eliamep.gr/eliamep/files/State%20of%20art%20Greece%20FINAL.pdf

ἅ) Περιοχές, Μειονότητες καὶ Εὐρωπαϊκὴ Πολιτική: Μία Ἀριστουργηματικὴ Εἰσήγηση γιὰ τοὺς Τούρκους Μουσουλμάνους Δυτικὴ Θράκη, ὅπου οἱ ἐρευνήτριες τοῦ ΕΛΙΑΜΕΠ, Ντία Ἀναγνωστοπούλου καὶ Ἄννα Τριανταφυλλίδου ἀναφέρουν:
«Παρὰ τὶς γενναιόδωρες ἐκπαιδευτικὲς καὶ θρησκευτικὲς παροχές, μετὰ το1974 οἱ ἑλληνικὲς κυβερνήσεις ἐπιδίωξαν νὰ περιορίσουν τὰ κοινωνικό-οἰκονομικὰ δικαιώματα τῆς μειονότητας, θεωρώντας τὴν ὦς συνέπεια τῆς τουρκικῆς εἰσβολῆς τῆς Κύπρου καὶ ὦς παρακλάδι τῆς Τουρκίας...»

http://www.socresonline.org.uk/2/1/7.html

β) «Νεοελληνικὸς Ἐθνικισμός»
ὅπου σὲ μία ἄλλη μελέτη τους γιὰ τὴν Πρώην Γιουγκοσλαβικὴ Δημοκρατία τῆς Μακεδονίας, ἡ Τριανταφυλλίδου, Καλλονὴ καὶ Μικράκη, ἀναφέρουν:
«… στὰ Βαλκάνια, ὅπου τὰ ἔθνη γίνονται ἀντιληπτὰ μὲ ἐθνικοὺς ὅρους, τὰ κράτη ποὺ σχηματίστηκαν κατόπιν τῆς πτώσεως τῆς Ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας ἔπασχαν ἀπὸ μεγάλες παραισθήσεις, δηλαδὴ ὅτι ἀντιπροσώπευαν ἐθνικὰ ὁμοιογενεῖς κοινωνίες... Οἱ μειονότητες στὴν Ἑλλάδα δοκιμάστηκαν μὲ πάμπολλα μέτρα καταπιέσεων ποὺ ποικίλλουν ἀπὸ τὴν καταστολὴ τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων στὶς ἀκραῖες καταστάσεις ὄπως συλλογικὴ ἀποβολὴ καὶ γενοκτονία».

Μὲ ἄλλα λόγια οἱ συγκεκριμένες ἐρευνήτριες ὄχι μόνον ἀναπαράγουν τὶς θέσεις ἐχθρικῶν πρὸς τὴν Ἑλλάδα χωρῶν, ἀλλὰ προχωρᾶνε καὶ ἕνα βῆμα παραπέρα καταγγέλλοντας ἐπὶ λέξει τὴ χώρα μας γιὰ γενοκτονία. Καὶ ὅλα αὐτὰ μέσα ἀπὸ ἕνα ἵδρυμα ταγμένο στὴν προάσπιση τῶν ἑλληνικῶν ἐθνικῶν συμφερόντων.

5)Ἡ περίπτωση τῆς Δρ. Riki Van Boeschoten
http://strates.revues.org/document381.html
Τὸ 1993 ἡ Δρ. Boeschoten ποὺ σήμερα διδάσκει στὸ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ἐπισκέφτηκε μὲ τὴν Δρ. Helleen van der Minnie, περιοχὲς τῆς δυτικῆς Μακεδονίας καὶ ἔκαναν μία μελέτη μὲ τίτλο Γλῶσσες Μειονοτήτων στὴν Περιοχὴ τῆς Φλώρινας καὶ τῆς Ἀριδαίας.
Στὴν ἀρχὴ τῆς μελέτης αὐτῆς οἱ ἀνθρωπολόγοι ἀκαδημαϊκοὶ ἀναφέρουν: «Στὴν περιοχὴ αὐτὴ τῆς Φλώρινας καὶ τῆς Ἀριδαίας, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν δεσπόζουσα γλώσσα, οἱ ἑξῆς ἐπίσης γλῶσσες χρησιμοποιοῦνται: ἡ Μακεδονική, ἡ Βλάχικη (συγγενής της Ρουμανικῆς) Ἀρβανίτικα (συγγενής της Ἀλβανικῆς), Τούρκικα, Ρὸμ καὶ ἡ Ποντιακὴ διάλεκτος».

Ἃς παραβλέψουμε τὸ γεγονὸς πὼς τὰ Βλάχικα, τὰ Ἀρβανίτικα καὶ τὰ Ποντιακὰ εἶναι ἄμεσα συνυφασμένα μὲ τὴν Ἑλληνικὴ κουλτούρα καὶ πολιτισμὸ τοῦ Ρωμαίικου καὶ δὲν ἀντιπροσωπεύουν κανενὸς εἴδους μειονοτικὲς ὁμάδες, ἡ ἀναφερόμενη «Μακεδονική» γλώσσα ποιὰ εἶναι; Ποιοὶ εἶναι αὐτοὶ οἱ «Μακεδόνες» ποῦ ἀποτελοῦν μειονότητα ἀνάμεσα σὲ δυόμισι ἑκατομμύρια Μακεδόνες; Καὶ ποιοὺς ἐννοοῦν ἄραγε ὦς τουρκόφωνες μειονοτικὲς ὁμάδες τῆς Μακεδονίας; Τοὺς Ἕλληνες ἐπιζῶντες τοῦ ἑλληνικοῦ ὁλοκαυτώματος στὴν Μικρὰ Ἀσία; Καὶ ἔτσι οἱ ἐρευνήτριες, οἱ ὁποῖες δὲν εἶναι κὰν γλωσσολόγοι, παρουσίασαν ὦς μειονότητες τοὺς δίγλωσσους Ἕλληνες τῆς Φλώρινας στὰ ἐπίσημα ὄργανα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως καὶ τώρα μπορεῖ κάλλιστα τὸ Helsinki Monitor ἢ κάθε ὀργανισμὸς ποὺ δῆθεν προστατεύει μειονοτικὰ δικαιώματα νὰ σέρνει τὴ χώρα μας σὲ διάφορα διεθνῆ δικαστήρια γιὰ παραβίαση ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων.

Ἐπιπλέον μὲ τί στοιχεῖα καταλογίζει ἡ κυρία Boeschoten τὴν ὕπαρξη μειονότητας 150.000 «μακεδονόφωνων» στὴν Ἑλλάδα; Ἀρκεῖ ἡ σύντομη ἐπίσκεψη σὲ 70 μόλις χωριὰ μὲ πληθυσμὸ ἐλάχιστο, ντόπιων καὶ προσφύγων, γιὰ νὰ στηρίξει τὶς «στατιστικές» της; Καὶ ἐδῶ μπορεῖ ἀκόμα νὰ τεθεῖ τὸ ἐρώτημα: γιατί εἰδικὰ ἡ περιοχὴ τῆς Φλώρινας; Ἄλλες περιοχὲς τῆς Ἑλλάδος δὲν προσέφεραν στὶς δυὸ ἐρευνήτριες δυνατότητες μελέτης τοπικῶν διαλέκτων; Γιατί τόσο ἐνδιαφέρον γιὰ αὐτὸ τὸ συγκεκριμένο χῶρο στὰ ἑλληνο-σκοπιανὰ σύνορα;

Ἡ Ἑλληνικὴ Πολιτεία πρέπει νὰ προσέξει πάρα πολὺ τὸ δίγλωσσο Ἑλληνισμὸ τῶν ἀκριτικῶν αὐτῶν περιοχῶν καὶ νὰ μὴν τοὺς ὁμαδοποιεῖ σὲ Σλάβους. Ὑπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια καὶ δυσφορία γιὰ τὸν παραγκωνισμὸ καὶ ἀδιαφορία ἐκ μέρους τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας γιὰ τοὺς παραμεθόριους αὐτοὺς Ἕλληνες.

Θέλω ἐπίσης νὰ προσθέσω πὼς μέλη τῆς Παμμακεδονικῆς Ἑνώσεως Ἀμερικῆς παραβρεθήκαμε σὲ πανεπιστημιακὸ σεμινάριο ποὺ ἔλαβε χώρα στὸ Πανεπιστήμιο Princeton πρὶν ἕνα χρόνο μὲ κυρίους ὁμιλητὲς τοὺς Boeschoten καὶ Danforth, ὅπου καὶ οἱ δυό τους μᾶς μίλησαν γιὰ τὸ «παιδοφύλαγμα», χρησιμοποιώντας καινούργια ὁρολογία γιὰ τὸ παιδομάζωμα τοῦ ἐμφυλίου καὶ ὡραιοποιώντας τὴν ἐγκληματικὴ αὐτὴ πράξη.
Ὁ συνεργάτης τῆς κυρίας Boeschoten, Δρ. Loring Danforth διδάσκει στὸ Κολλέγιο Bates τῆς Πολιτείας Maine στὶς ΗΠΑ, ἔχει γράψει ἀνθελληνικὰ συγγράμματα, παίρνοντας τὶς θέσεις τῶν Σκοπιανῶν. Στὴν προσπάθεια μάλιστα τῆς Παμμακεδονικῆς Ἕνωσης νὰ υἱοθετηθεῖ ψήφισμα ἀπὸ τὴν Πολιτεία τοῦ Τέξας ὑπὲρ τῆς Ἑλληνικότητας τῆς Μακεδονίας, ὁ ἐν λόγῳ ἀκαδημαϊκὸς πρωτοστάτησε ἀναφέροντας τὰ ἑξῆς στὴν ἐφημερίδα Texas Observer:
http://www.texasobserver.org/showArticle.asp?ArticleID=1273


\"Τὰ ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα μεταξὺ μελετητῶν τῆς ἱστορίας δηλώνουν ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο ἀπὸ αὐτὸ ποὺ δηλώνεται στὸ ψήφισμα πὼς οἱ ἀρχαῖοι Μακεδόνες ἦταν Ἕλληνες. Τὸ HR107 μὲ ἐνοχλεῖ ἰδιαίτερα ὦς μελετητή, ὄχι μόνο λόγω τῶν ἱστορικῶν ἀνακριβειῶν, ἀλλὰ ἐπειδὴ πολιτικοποιεῖ περαιτέρω τὶς ἐντάσεις μεταξὺ Ἑλλάδας καὶ Δημοκρατίας τῆς Μακεδονίας”.

Θέλω νὰ σᾶς πληροφορήσω πὼς τὸ Ψήφισμα HR107, παρὰ τὶς ἀντιδράσεις τῆς σκοπιανῆς Διασπορᾶς καὶ τὶς εἰσηγήσεις τοῦ προαναφερθέντος «ἀκαδημαϊκοῦ» υἱοθετήθηκε ἀπὸ τὴν Πολιτεία τοῦ Τέξας. Ἡ δράση τῶν δυὸ ἀκαδημαϊκῶν ὅμως συνεχίζεται καὶ μάλιστα στὴν Ἑλλάδα. Θὰ βρίσκονται στὴν Καστοριὰ ἀπὸ τὶς 6 μέχρι 9 Ἰουλίου λαμβάνοντας μέρος σὲ ἀκαδημαϊκὸ συνέδριο πιθανότατα γιὰ νὰ προωθήσουν τὸ αἴτημα τῆς ἐπιστροφῆς δεκάδων χιλιάδων Σκοπιανῶν στὰ «πάτρια ἐδάφη» τους, ἀνθρώπους δηλαδὴ ποὺ τόσο κατὰ τὴν κατοχὴ ὅσο καὶ κατὰ τὸν ἐμφύλιο εἶχαν δράσει ἀποσχιστικὰ εἷς βάρος τῆς Μακεδονίας μας. Γὶ αὐτὸ δὲν πρέπει νὰ ἐπαναπαυτοῦμε, ἀλλὰ νὰ βρισκόμαστε σὲ διαρκῆ ἐγρήγορση καὶ πάντοτε ἕτοιμοι νὰ ἀντικρούσουμε τὶς παραποιήσεις τῆς ἱστορίας.

Ὑπέρογκα ποσὰ γιὰ «ἐπιστημονικές» ἔρευνες:
http://www.iue.it/Personal/Strath/Welcome.html?/Personal/Strath/collaborators/Triandafyllidou/research.htm


6) Ἡ Ὁμοσπονδιακὴ Ἕνωση Εὐρωπαϊκῶν Ἐθνοτήτων
Τὸν Μάιο 2005 ἔγινε ἕνα συνέδριο στὸ Βουκουρέστι τῆς Ρουμανίας ἀπὸ τὴν Γερμανικῆς προελεύσεως Μὴ Κυβερνητικὴ Ὀργάνωση τῆς «Ὁμοσπονδιακῆς Ἕνωσης Εὐρωπαϊκῶν Ἐθνοτήτων» ποὺ φέρει τὸ ἀκρώνυμο (FUEN).
Ἡ τρίτη παράγραφος τῆς ἀποφάσεως τοὺς ἔχει ὦς ἑξῆς:

Ἡ Ἀλβανία καὶ ἡ Ἑλλάδα θὰ πρέπει νὰ ἀναγνωρίσουν τοὺς Ἀρωμάνους σὰν τὴν μεγαλύτερη μειονότητα στὸ Σύνταγμά τους, νὰ κάνουν ἀπογραφὴ τοῦ πληθυσμοῦ, νὰ ἀλλάξουν τὸν νόμο περὶ πολιτικῶν κομμάτων καὶ νὰ προσφέρουν στοὺς Ἀρωμάνους τὸ δικαίωμα νὰ ἐκπέμπουν στὸ Ἐθνικὸ Ραδιοφωνικὸ Δίκτυο καὶ τηλεόραση στὴν Ἀλβανία καὶ Ἑλλάδα μὲ δικαίωμα νὰ σχηματίσουν τοπικὲς Διοικητικὲς μονάδες Ἀρωμάνων ἐπιθυμούντων ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (πολιτισμικὴ ἢ ΕΔΑΦΙΚΗ).

Σ’ αὐτὸ τὸ σημεῖο θέλω φυσικὰ νὰ ἀναφέρω πὼς ἡ Ἑλλάδα δὲν ἐκπροσωπήθηκε ἀπὸ καμιὰ Ἑλληνικὴ Ἕνωση Βλάχων. Ἔλαβε ὅμως μέρος στὸ προαναφερθὲν Συνέδριο τὸ Οὐράνιο Τόξο!

7)Τὸ Κέντρο Ἔρευνας Μειονοτικῶν Ὁμάδων (ΚΕΜΟ).
Πρόκειται γιὰ ἕναν ἀκόμη «Μὴ Κυβερνητικὸ Ὀργανισμό», ποὺ ἀγωνίζεται γιὰ τὴν ἀνάδειξη μειονοτικῶν ὁμάδων στὴν Ἑλλάδα. Μεταξὺ τῶν στελεχῶν τοῦ συγκαταλέγονται πρόσωπα ποὺ ἔπαιξαν καίριο ρόλο στὴν χάραξη τῆς ἑλληνικῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς τὰ τελευταῖα δεκαετία καὶ μάλιστα ἀπὸ θέσεις-κλειδιὰ στὸν ἑλληνικὸ κρατικὸ μηχανισμό. Ἀξίζει νὰ σημειωθεῖ πὼς οἱ ἐκπρόσωποι τῆς τοπικῆς αὐτοδιοίκησης τῶν Βλαχοχωρῖων εἶχαν ἤδη ἐδῶ καὶ 6 χρόνια καταγγείλει τὸ ΚΕΜΟ γιὰ προσπάθεια ἀνάδειξης ἀνύπαρκτων μειονοτήτων.

http://www.tamos.gr/newspaper.htm

Πιὸ πρόσφατα ἕνα ἀπὸ τὰ μέλη τοῦ ΚΕΜΟ, ὁ Δρ. Thede Kahl πολιτικὸς γεωγράφος,
http://www.kemo.gr/gr/03.html ἔλαβε μία αὐστηρότατη ἐπιστολὴ ἀπὸ τὴν Πανελλήνια Ὁμοσπονδία Βλάχικων Πολιτιστικῶν Σωματείων. Ὁ Πρόεδρος καὶ ὁ Γραμματέας τῆς ὁμοσπονδίας κύριος Κωνσταντῖνος Ἀδὰμ καὶ Ἡρακλῆς Χασιώτης διαμαρτυρόμενοι γιὰ τὴν δράση τοῦ προαναφερθέντος ἐπιστήμονα, ἐπεσήμαναν:
«Ὁ κ. Thede Kahl προσπαθεῖ, γιὰ λόγους ποὺ δὲν καταλαβαίνουμε, νὰ πείσει τοὺς Ἕλληνες Βλάχους νὰ αἰσθανθοῦν λιγότερο ὑπερήφανοι γιὰ τὸ μεγάλο ἀριθμὸ Βλάχων εὐεργετῶν καὶ ἡρώων τῶν ὁποίων ἡ συνεισφορὰ πρὸς τὴν πατρίδα μας ἦταν τεράστια. Ἀναρωτιόμαστε γιατί αὐτὴ ἡ ἀρνητικὴ ἔμφαση; Θεωρεῖ μήπως ὅτι μ’ αὐτὸν τὸν τρόπο ἡ συμβολὴ τῶν Βλάχων μικραίνει τὴν ἱστορική, πολιτιστικὴ καὶ πολιτικὴ ἐξέλιξη τῆς Ἑλληνικῆς πραγματικότητας;» http://www.tamos.gr/newspaper.htm
Κλείνοντας τὴν ἐπιστολὴ ἡ Πανελλήνια Ὁμοσπονδία Βλάχων σημειώνει: «Σὲ μία ἐποχὴ ποὺ ἡ ἀλλοίωση ὁρισμένων κινημάτων ποὺ στοχεύουν στὸ διαίρει καὶ βασίλευε κοινωνιῶν ἔχει γίνει ἕνα θαυμάσια πληρωμένο ἐπάγγελμα, ὅμως ὑπάρχουν ἀντισώματα ποὺ ἀντιστέκονται ἀποφασιστικὰ στὶς προθέσεις ὑψηλότερων δυνάμεων ἀλλαγῆς τῆς γεωπολιτικῆς σκηνῆς».

Ὁ Δρ. Τσιτσελίκης ὁ ὁποῖος δραστηριοποιεῖται στὴ Θεσσαλονίκη εἶναι καὶ αὐτὸς μέλος τοῦ ΚΕΜΟ τὸ ὁποῖο, σύμφωνα μὲ ἄρθρο τοῦ Καρκαγιάννη τῆς Καθημερινῆς, χρηματοδοτεῖται μεταξὺ ἄλλων καὶ ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ Πολιτεία. Στὴ μελέτη τοῦ Ὑπηκοότητα στὴ Ἑλλάδα-Προκλήσεις τοῦ Παρόντος γιὰ Μελλοντικὲς Ἀλλαγὲς ἡ ὁποία μπορεῖ νὰ βρεθεῖ στὸ Διαδίκτυο
http://www.kemo.gr/archive/papers/Tsitsel.htm#_ftnref3
καταγγέλλει μὲ ἕνα δῆθεν ἐπαναστατικὸ καὶ σίγουρα ἄκρως ἑλκυστικὸ γιὰ τὴν νεολαία λόγο, τὴ μονολιθικότητα τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας. Ὁ κ. Τσιτσελίκης χαρακτηριστικὰ ἀναφέρει: «Ἡ μαθητιώσα νεολαία τῶν μεταναστῶν στὴν Ἑλλάδα ἐπιβάλλεται νὰ μάθει τὴ γλώσσα καὶ τὸν κυρίαρχο ἑλληνικὸ πολιτισμό, στοιχεῖα πράγματι ἀπαραίτητα γιὰ τὴ διαδικασία τῆς κοινωνικῆς ὁλοκλήρωσής τους. Ἀντίθετα, ὑπάρχει μία συνολικὴ ἀπουσία τῆς ἐκμαθήσεως τῆς γλώσσας καὶ θρησκείας τους ἢ ἀκόμα καὶ ἡ ὕπαρξη τοῦ πολιτισμοῦ τοὺς σ’ αὐτοὺς καὶ στοὺς Ἕλληνες συμμαθητές τους. Αὐτὴ ἡ κατάσταση διαιρεῖ τὶς πολιτισμικὲς ἀξίες καὶ παρατηρεῖται ἐπικράτηση τοῦ κυρίαρχου Ἑλληνικοῦ στοιχείου πέρα κάθε μεταναστευτικῆς κουλτούρας».

Ὄπως ἐπίσης ὁ ἴδιος ἀναφέρει:

«Ἡ διπλὴ ὑπηκοότητα, Ἑλληνικὴ καὶ Μακεδονική, ἀκόμα συνιστᾶ μείζoν πολιτικὸ ζήτημα γιὰ τὴν ἑλληνικὴ κυβέρνηση, ἡ ὁποία συνεχῶς ἀρνεῖται τὸ δικαίωμα τῆς ἐπιστροφῆς καὶ τῆς ἀπόκτησης τῆς ἑλληνικῆς ὑπηκοότητας σὲ πρόσφυγες «Μακεδονικὴς προέλευσης».

8)Γνωρίζετε ἀγαπητοί μου συμπατριῶτες ὅτι τὸ Κέντρο Δημοκρατίας καὶ Συμφιλίωσης στὴν Νοτιοανατολικὴ Εὐρώπη ἑδρεύει ἐδῶ στὴ Θεσσαλονίκη?
http://www.see-jhp.org/hw_download.html
. Αὐτὴ τὴ στιγμὴ Πρόεδρος τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου εἶναι ὁ πρώην Πρέσβης τῶν ΗΠΑ στὸν ΟΗΕ, Richard Shifter ἡ δὲ ΜΚΟ ἀνέλαβε τὴν ἔκδοση τεσσάρων βιβλίων Κοινῆς Ἱστορίας τῶν Βαλκανικῶν χωρῶν, συμπεριλαμβανομένης καὶ τῆς Ἑλλάδος. Τὸ περιεχόμενο τῶν προαναφερθέντων βιβλίων, τὰ ὁποία θὰ ἐπιφέρουν ‘ἰσορροπία’, ‘ἀντικειμενικότητα’ καὶ ‘συμφιλίωση’ στὰ Βαλκάνια, θεωρία συζητήσιμη, δεδομένου ὅτι προωθοῦν λανθασμένες ἀπόψεις καὶ ἑρμηνεῖες. Ἀμφισβητοῦν δὲ ἀνοιχτὰ τὴν ἑλληνικὴ ἐθνοπολιτιστικὴ διάσταση καὶ ἱστορικὴ συνέχεια τῆς Μακεδονίας καὶ προπαγανδίζουν τὴν ὕπαρξη ξεχωριστῆς δῆθεν, μακεδονικὴς ἐθνικῆς ὀντότητας.
Παραθέτω χαρακτηριστικὰ ἕνα σκοπιανὸ «ποίημα» ποὺ δημοσιεύεται στὰ ἐν λόγῳ βιβλία γιὰ τὴν «ἐμπέδωση» τῆς «μακεδονικῆς ταυτότητας» στοὺς μαθητές, ὑπὸ τὸν τίτλο «Οἱ ἱστορικὲς ρίζες τοῦ Μακεδονικοῦ Ἔθνους-Gjorgj Pulevski” (σέλ.107-108).

“H προγονική μας γῆ εἶναι αὐτὸ τὸ μέρος τὸ τόσο ἀγαπητὸ στοὺς «μακεδόνες». Ἦταν ἕνα βασίλειο μὲ βασιλιὰ τὸν Φίλιππο. Μία ἀρχαία Αὐτοκρατορία τοῦ Ἀλέξανδρου τοῦ Τσάρου. Ὁ Μακεδόνας Τσάρος μας, γνωστὸς σὲ ὅλη τὴν ὑφήλιο ὦς Ἀλέξανδρος ὁ Μέγας. Ἄφησε τὴν Αὐτοκρατορία του στὴ βαλκανικὴ Χερσόνησο σὲ ὅλους τους Σλάβους Ὀρεσιβίους…Ὀφείλουμε νὰ ἀγαπᾶμε τὴν προγονική μας γῆ. Εἶναι τὸ δικό μας, ἀρχαῖο Μακεδονικὸ βασίλειο. Ἃς ἑνωθοῦμε ὅλοι μας, ἃς κάνουμε ὅ,τι εἶναι δυνατὸν γιὰ νὰ σώσουμε τοὺς ἑαυτούς μας….Τὰ ἀδέρφια μας, οἱ Ὀρθόδοξοι Μακεδόνες. Ἃς γίνουμε ὅλοι ἕνα καὶ ἃς ἀγωνιστοῦμε γενναία. Ὄπως ἀκριβῶς οἱ ἀρχαῖοι ἠμῶν πρόγονοι ὑπὸ τὸν Τσάρο Ἀλέξανδρο…Ἃς ἀναβιώσουμε τὴν ἀρχαία μας ἱστορία….ἃς τὴν ἐκπληρώσουμε τώρα….»

Πρέπει νὰ σημειωθεῖ ὅτι αὐτὰ τὰ βιβλία, ποὺ ἔχουν χρηματοδοτηθεῖ ἐν μέρει ἀπὸ τὴν ἑταιρεία Κοκά-Κόλα ἀλλὰ καὶ ἀπὸ αὐτὴν ἀκόμη τὴν Ἐθνικὴ Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος, πρόκειται νὰ μεταφραστοῦν ἐπίσης καὶ στὰ ἑλληνικὰ δεδομένου ὅτι προορίζονται νὰ χρησιμοποιηθοῦν ἀπὸ Ἕλληνες μαθητὲς καθὼς καὶ ἀπὸ μαθητὲς ἄλλων Βαλκανικῶν χωρῶν στὰ πλαίσια ἀναθεωρημένων σχολικῶν προγραμμάτων.

Ἀγαπητοὶ κυρίες καὶ κύριοι,
Σὲ καιροὺς δύσκολους, ὄπως οἱ σημερινοί, οἱ κίνδυνοι εἶναι πολλαπλοὶ καὶ μεταξὺ πολλῶν ἄλλων κινδύνων, ὁ ἐχθρός, κρυμμένος κάτω ἀπὸ τὴ μάσκα ὁρισμένων Μὴ Κυβερνητικῶν Ὀργανισμῶν καὶ καμουφλαρισμένος κάτω ἀπὸ δῆθεν «εἰρηνοποιούς» σκοποὺς ὁρισμένων δῆθεν μελετητῶν, προσπαθεῖ νὰ μπεῖ ἀπὸ τὴν κερκόπορτα, τὴν ὁποία ἄφησαν μισάνοιχτη οἱ διάφοροι ἐφιάλτες ποὺ προσπαθοῦν διαιρώντας μας σὲ μειονότητες νὰ μᾶς καταστήσουν πιὸ εὐάλωτους, πιὸ χειραγωγήσιμους γιὰ κάποιους.

Ἐὰν ἐμεῖς δὲν κλείσομε ἑρμητικὰ τὴν κερκόπορτα, ἐὰν ἐμεῖς δὲν ὑπερασπιστοῦμε τὴν ἱστορία μας καὶ τὴν ταυτότητά μας, αὐτὸ δὲν θὰ μπορέσει νὰ ἐπιτευχθεῖ ἀπὸ οἱοδήποτε ἄλλον. Ἐμεῖς οἱ Μακεδόνες, ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες πρέπει νὰ ξεχυθοῦμε στὰ διάφορα διεθνῆ fora καὶ νὰ πείσουμε αὐτοὺς ποὺ ἀποφασίζουν τὶς τύχες τῶν λαῶν πὼς ἡ Ἑλληνικὴ κοινωνία δὲν εἶναι Γιουγκοσλαβία, δὲν ἀποτελεῖται ἀπὸ ἕνα μίγμα ἑτερόκλητων μειονοτήτων, ἀλλὰ ἀπὸ πολίτες ποὺ ἔχουν τὰ ἴδια δικαιώματα σὲ κάθε γωνιὰ τῆς Ἑλληνικῆς γῆς, καὶ σίγουρα δὲν ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ξένες παρεμβάσεις γιὰ νὰ διδάξουμε τὴν ΔΙΚΗ μᾶς ΙΣΤΟΡΙΑ.

Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ.

Αὐτὸ τὸ κείμενο εἶναι γραμμένο σὲ πολυτονικό. Διαβάστε τὴ μονοτονική του ἔκδοση.